-->--> -->-->
Halo Travel Turisticka AgencijaHalo Travel Turisticka Agencija
Forgot password?

Rim

Rezervacija

Rim / Rim

  • Rim Nova godina 2018
  • Rim putovanje 2019
  • Rim Nova godina 2018
  • Rim putovanje 2019
  • Rim putovanje 2019
  • Rim Nova godina 2018
  • Rim Nova godina 2018
  • Rim Nova godina 2018
  • Rim Nova godina 2018
  • Rim Nova godina 2018
  • Rim Nova godina 2018
  • Rim putovanje
  • Rim putovanje 2019
  • Rim Nova godina 2018
  • Rim putovanje 2019
  • Rim Nova godina 2018
  • Rim putovanje 2019
  • Rim putovanje 2019
  • Rim Nova godina 2018
  • Rim Nova godina 2018
  • Rim Nova godina 2018
  • Rim Nova godina 2018
  • Rim Nova godina 2018
  • Rim Nova godina 2018
  • Rim putovanje
  • Rim putovanje 2019

Rim

polazak u petak 05.04.2019. avionom – 4 dana

DAN 1. petak, 05.04./ Sofija/Budimpešta-Rim
Okupljanje putnika i upoznavanje sa vodičem na aerodromu Nikola Tesla u Beogradu, Konstantin Veliki u Nišu te let sa presedanjem ili transfer turističkim autobusom/minimusom ka Budimpešti ili Sofiji I direktan let za Rim. Let do Rima. Sletanje u Rim. Transfer grupe autobusom ili javnim gradskim prevozom do grada. Obilazak grada uz pratnju vodiča. Piazza Venezia na kojem se nalazi grob Neznanom vojniku, spomenik kralju Viktoru Emanuelu II i veličanstvena palata Venezia, Trajanova pijaca-Trajanov Stub-Rimski Forum, glavni trg iz doba rimskog carstva, gde su se donosile najvažnije odluke za celo carstvo. Šetnja do prelepe fontane Di trevi, najpoznatije rimske fontane. Nastavak do Piazze Navona – jednog od najlepših rimskih trgova sa baroknim palatama, crkvom Svete Agnese. Transfer grupe do hotela u popodnevnim satima. Smeštaj u hotel. Slobodno veče za odmor. Noćenje.

DAN 2. subota, 06.04./ Rim-Vatikan-Rim
Doručak. Slobodno vreme u ili fakultativni obilazak bazilike Sv. Petra, vatikanskog muzeja i Sikstinske kapele. Obliazak Vatikana, najmanje države u kojoj je sedište poglavara Rimokatoličke crkve. Prilikom obilaska možemo uživati  u zbirkama antičkih statua, geografskih mapa iz 16. Veka, sala kandelabara, sobe koje je oslikao Rafaelo. Posebno se ističe Sikstinska kapela, čiju je tavanicu oslikao Mikelanđelo.  Nakon obilaska Vatikana i muzeja slobodno popodne. Individualni povratak u hotel. Noćenje.

DAN 3. nedelja, 07.04./ Rim-Tivoli-Rim
Doručak . Fakultativni obilazak Tivolija – drevnog grada u blizini Rima. Obilazak Vile d’Este, koju je na ostacima vile cara Hadrijana izgradio kardinal d’Este, kao svoj letnjikovac gde je preusmerio tok vode i napravio bez postrojenja velelepne fontane, vodoskoke. Povratak u Rim. Obilazak Stazione Termini i razgled Piazza della Republica, crkva Santa Maria Maggiore. Odlazak do najvećeg svetskog koloseuma – Rimski Koloseum. Slobodno vreme. Individualni povratak u hotel. Noćenje.

DAN 4. ponedeljak, 08.04./Rim-Sofija/Budimpešta-Srbija
Rana odjava iz hotela, doručak ili doručak za poneti. Transfer grupe do aerodroma. Direktan let ili let sa presedanjem. Transfer grupe do Niša i ostalih gradova. Kraj programa.

Redovna cena aranžmana

199

Promo cena aranžmana do 01.02.2019.

189

+ Avio karta , dinarski deo aranžmana od 11.500 dinara (zavisno od momenta rezervacije)

Devizni deo aranžmana je plativ na 7 mesečnih rata, od decembra 2018. do juna 2019.godine

Aranžman obuhvata:

  • * Avioprevoz Sofija ili Budimpešta-Rim (Ciampino)-Sofija ili Budimpešta (din. deo aranžmana/napomena PROMENJIV i zavisi od momenta rezervacije! Plaća se u celosti jednoktratno)
  • * 2 komada kabinskog prtljaga u dimenzijama kompanije Ryanair 40x20x25cm i 55x40x20cm
  • * 3 noćenja sa doručkom u hotelu sa 3*  u širem centru Rima ili okolini, u 1/2 ili 1/2 sobama sa pomoćnim ležajem.
  • * usluge organizacije putovanja i turističko vođstvo puta
  • * usluge razgledanja Rima prvog dana sa vodičem na srpskom jeziku.

 

Aranžman ne obuhvata:

  • * individualne troškove putnika, ekstra hotelske usluge i troškove koji nisu obuhvaćeni datim programom,
  • * doplatu za večeru u hotelu
  • * međunarodno putno zdravstveno osiguranje
  • * ulaznice za mesta koja se posećuju,
  • * gradsku taksu od 4€ dnevno, plaća se na recepciji hotela.
  • * povratni transfer iz Niša do Sofije 35€
  • * povratni transfer iz Beograda do Budimpešte 45€
  • * Obilazak Vatikana, sa ulaznicama za Vatikanski muzej, Sikstinsku kapelu i baziluku Sv. Petra – 50€
  • * Tivoli sa ulaznicom  – 45€

Minimalni broj putnika za realizaciju faklutativnh izleta je 25. U slučaju manjeg broja prijavljenih putnika za odlazak na izlet, agencija ima pravo da ponudi: organizovanje izleta javnim gradskim prevozom ili veću cenu fakultativnih izleta, koju putnik ima pravo da NE prihvati, bez ikakvih troškova.
Agencija ima pravo da organizuje izlete i transfere javnim gradskim prevozom.

Popusti i doplate:

  • Doplata za jednokrevetnu sobu je 70% od deviznog dela aranžmana.
  • Popust za treću osobu u sobi je 10€ i ona spava na pomoćnom ležaju na rasklapanje.

NAPOMENA: ukoliko klijent koji je izabrao odloženo plaćanje prilikom rezervacije, nije deponovao čekove/adm. zabranu 5 dana posle rezervacije, agencija će smatrati da je izabran način plaćanja do polaska i preostale uplate prihvatati BEZ MOGUĆNOSTI  odloženog plaćanja, odnosno čekove prihvatati sa valutom plaćanja na dan predaje.
Doplate na avio letu  (prtljag, osiguranje, prioritetno ukrcavanje,  posebna mesta u avionu ili klasa), plaćaju se prilikom rezervacije.
Doplata za posebne usluge  (1/1 soba, doplata za večeru, posebna vrste sobe i sl), vrši se uz plaćanje druge (II) rate.
Rezervacija fakultativnih izleta je moguća tokom isplate aranžmana, plaćanje se vrši inopartneru u inostranstvu.
Fakultativni izleti su organizovani u saradnji organizatora i inopartnera.
Napominjemo da su cene promenjive (!) , i zavise od brojnog stanja, radnog/neradnog dana itd. Uključuju usluge organizacije inopartnera, angažovanje prevoza, vodiča, ulaznica.

Način plaćanja:  sva plaćanja se vrše u dinarskoj protivrednosti po prodajnom kursu Banka Intese na dan uplate, gotovinski, platnim ili kreditnim karticama, čekovima građana.

Dinamika plaćanja aranžmana:
Aranžman se može platiti u celosti (devizni i dinarski  deo), gotovinski, platnim/kreditnim karticama, čekovima građana.
Aranžman, po promotivnoj ceni se može platiti na rate tako što se prilikom rezervacije uplaćuje dinarski deo aranžmana – avio karte u celosti (gotovinski ili platnom karticom), a devizni deo na ime rezervacije 25%, a ostatak (75% dev. dela) na 3 jednake rate do 10 dana pre polaska.

Plaćanje na rate deponovanjem čekova građana ili overene adm. zabrane na platu:
Aranžman se može platiti na rate, tako što se prilikom rezervacije uplaćuje dinarski deo aranžmana – avio karte u celosti (gotovinski ili platnom karticom, ili čekovima koji se odmah realizuju). Cena aranžmana se za plaćanje na 7 rata uvećava za 2€ mesečno, odnosno ukupno 14€ za 7 meseci otplate na ime manipulativnih troškova.
Devizni deo aranžmana, ukoliko se plaća na 7 mesečnih rata deponovanje čekova građana ili overene adm. zabrane na platu mora se izvršiti najkasnije 5 dana nakon rezervacije. Devizni deo aranžmana, plaća se sledećom dinamikom:
Napominjemo da je dinarski deo aranžmana iznos, koji je promenjiv jer predstavlja iznos avio karte!
Zavisi od momenta prijave.  Let je organizovan komapnijom Ryanair iz Niša.
U slučaju otkaza aranžmana od strane putnika, primenjuju se tarife otkaza koje propisuje avio kompanija!

INFORMACIJE  U  VEZI  SMEŠTAJA:

  • Ime hotela biće poznato najkasnije 7 dana pre polaska. Opis hotela sa kojim agencija sarađuje  je u nastavku.
  • Hoteli su sa minimum 2**+ ili 3*** u širem centru navedene destinacije ili okolini.
  • Opis smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata.
  • Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije smeštajnog objekta.
  • Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekata su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadražaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr.sef, parking, pogled, mini-bar, TV SAT…).

INFORMACIJE U VEZI AVIOPREVOZA:

  • Avioprevoz je organizovan kompanijom Ryanair iz Sofije ili Budimpešte ili Beograda Air Italija iz Beograda. U cenu je uračunata aviokarta, i dva komada prtljaga  (jedan dimenzija 55x40x20cm i drugi dimenzija 35x20x20 cm).
  • Putnici mogu izvršiti doplatu za još jedan komad prtljaga po tarifnom cenovniku aviokompanije. U kabinksom, ručnom prtljagu, nije moguće nositi tečnost, metalne predmete poput noža, makaza i slično, a detaljne uslove možete dobiti od agencije organizatora ili na web sajtu aviokompanije www.ryanair.com

OPŠTE NAPOMENE:

  • Proverite 3 dana pre putovanja tačno vreme i mesto polaska!
  • OBAVEZA je putnika da bude na aerodromu 2 časa pre polatanja.
  • Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti (npr.dužine trajanja obilazaka, termina polazaka…) i isključivo vodič – pratioc imaju ovlašćenje da odrede dužinu trajanja pauze ili obilaska,
  • Za sve informacije date usmenim, telefonskim putem agencija ne snosi odgovornost.  Validan je samo pisani program putovanja istaknut u prostorijama agencije.
  • Organizator putovanja zadžava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti na koje nije mogao da utiče  (npr.gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak..)
  • Potpisnik  ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja
  • Obavezno proverite važnost pasoša (Vaš pasoš mora biti važeći minimum 6 meseci od datuma povratka)
  • Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za ulazak i boravak u Švedskoj i Finskoj, i  da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave.
  • Agencija ne snosi odgovornost u slućaju da pogranične vlasti onemoguće putniku izlaz tj. napuštanje R.Srbije ili ulaz na teritoriju Švedske i u tom slučaju će ovakav slučaj  tretirati kao otkaz aranžmana od strane putnika.
  • Molimo putnike da se blagovremeno informišu u agenciji  ili na sajtu M.I.P Srbije o uslovima ulaska i boravka u Švedskoj
  • Program rađen na bazi minimum 30 prijavljenih putnika. Organizator zadržava pravo da u slučaju nedovoljnog  broja  prijavljenih putnika otkaže putovanje najkasanije 7 dana pre puta.
  • preporučujemo da putnik izvrši uplatu putnog osiguranja, a poželjno i osiguranje prtljaga, kao i osiguranja u slučaju otkaza.

OSIGURANJE I GARANCIJA PUTOVANJA:
U cenu putovanja nije uključeno putno osiguranje. Organizator savetuje zaključenje osiguranja koje nije regulisano Zakonom i to osiguranje putne odgovornosti, zdravstveno osiguranje i osiguranje protiv nezgoda. Ukoliko Organizator i Posrednik nude putna osiguranja, radi se samo o posredovanju. Ugovor o osiguranju se zaključuje, samo između Putnika i osiguravajuće kompanije, kome se eventualni zahtevi direktno upućuju. Treba da pročitate uslove osiguranja i obaveze iz ugovora o osiguranju. Premije osiguranja nisu sastavni deo cene putovanja i dospevaju odmah pri zaključivanju ugovora o osiguranju. Potpisivanjem Ugovora, Putnik potvrđuje da mu je informisan i upućen na obezbeđenje,  paketa putnog osiguranja. 
Paket putnog osiguranja ne pokriva obavezno zdravstveno osiguranje, te se Putniku preporučuje da isto sam obezbedi, jer to može biti razlog da pogranične vlasti ne dozvole dalje putovanje ili da Putnik mora sam platiti značajne troškove eventualnog lečenja.
U skladu sa odredbama Zakonu o turizmu, Organizator ima garancije putovanja u visini 300.000 eura, kojom se za slučaj A) insolventnosti Organizatora putovanja obezbeđuju: 1. troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka Putnika sa putovanja u mesto polaska u zemlji i inostranstvu, 2. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju, koje Organizator putovanja nije realizovao, 3. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika u slučaju otkaza putovanja od strane Putnika, u skladu sa Opštim uslovima putovanja, 4. potraživanja razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja i za slučaj; B) naknade štete obezbeđuje naknada štete, koja se prouzrokuje Putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza Organizatora putovanja, koje su određene Opštim uslovima i Programom putovanja: 1. za potraživanje uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju koje Organizator putovanja nije realizovao i 2. za potraživanje razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja. Period pokrića Garancije putovanja je od datuma njenog izdavanja pa do završetka turističkog putovanja, odnosno do povratka Putnika na ugovoreno odredište. Garancija po Ugovoru o Garanciji putovanja broj 0142/2018 od 25.01.2018. zaključenog sa ugovaračem osiguranja Nacionalnom asocijacijom turističkih agencija PU “YUTA”, Beograd, ul. Kondina br. 14, Polisa broj 300060052 od 25.01.2018. Akcionarskog društva za osiguranje „DDOR Novi Sad”, Garancija putovanja se aktivira bez odlaganja, odnosno u roku od 14 dana od dana nastanka osiguranog slučaja,kod Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU “YUTA”, 011 3228 686, 011 3228 687, pisanim putem ili telegramom  na adresu YUTA, Beograd, ul. Kondina br. 14. ili na mail: garancijaputovanja@yuta.rs.
(Putnik svoja prava za naknadu štete ostvaruje na osnovu pravosnanžne i izvršne sudske  presude, odnosno, odluke Arbitražnog suda ili drugog vansudskog rešenja potrošačkog spora, u skladu sa ovim Opštim uslovima i Opštim uslovima YUTE.)

SREĆAN PUT ŽELI VAM VAŠ HALOTRAVEL

Organizator putovanja TA Halo Travel, licenca OTP br.254. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja agencije Halo Travel, koje su putnici dužni da preuzmu prilikom rezervacije, i sa kojim su dužni da se upoznaju, što potvrđuju potpisom na ugovoru o putovanju. Program rađen na bazi minimum  35 prijavljenih putnika. Organizator zadržava pravo da u slučaju nedovoljnog  broja  prijavljenih putnika otkaže putovanje najkasanije 5 dana pre puta.

  • WiFi
  • Recepcija na ulazu
  • Klima

Putovanje u Rim
Rim (ital. Roma) je glavni grad Italije i regije Lacio, takođe najveći i najbrojniji grad u Italiji sa oko 2,8 miliona stanovnika, i četvrti najveći grad u Evropskoj uniji. Na širem području grada živi nešto više od četiri miliona stanovnika. Rim se nalazi na zapadu centralnog dela Apeninskog poluostrva, na mestu gde se reka Anijen uliva u Tibar. Prema legendi, grad je osnovan 753. p. n. e., te samim tim ima istoriju dugu gotovo dva i po milenijuma, što ga posle Atine stavlja na drugo mesto najstarijih evropskih prestonica.