REZERVACIJE

ALBANIJA – Vikend putovanje

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Program putovanja

DAN 1. subota 10.10./Beograd – Niš – Drač
Polazak iz Beograda u 22:00h, iz Niša u 01:00h. Putovanje kroz Srbiju, prelazak administrativne granice. Dolazak u prestonicu Albanije, Tiranu u jutarnjim časovima. Panoramsko razgledanje grada: palata Nacionalnog muzeja,trg Skenderbega, Državna Opera, Etem begova džamija, Predsednička palata… Kraće razgledanje pešice i slobodno vreme za individualne aktivnosti i uživanje , kao i za šoping (u centru grada nalazi se veliki šoping centar „Toptani“ ) Nastavak puta ka Draču. Smeštaj u hotel. Slobodno popodne za uživanje na Golem plaži. Noćenje.
DAN 2. nedelja 11.10./Drač – Niš – Beograd
Doručak. Slobodno vreme u Draču do 11h. Napuštanje hotela. Ukrcavanje putnika i polazak u razgled starog dela grada Drača sa vodičem. Slobodno vreme u centru grada za individualne aktivnosti… Polazak za Srbiju u 16h, vožnja uz pauze po potrebi, očekivani prelazak addministrativnog prelaza i ulazak u Srbiju oko 21h, dolazak u Niš do ponoći, u Beograd posle ponoći. Kraj programa.

Cena aranžmana iz Niša

Cena aranžmana iz Beograda

45€

59€

Cene za polaske iz ostalih gradova:

Kruševac 55€ , Kraljevo 65€, Zaječar 65€

Aranžman obuhvata:

* organizovan prevoz na relaciji Beograd-Niš-Drač-Niš-Beograd,
* smeštaj u hotelu sa 3*, na plaži na bazi 1 noćenja sa doručkom,
* organizaciju puta u pratnji vodiča – obilazak Tirane i Drača

Aranžman ne obuhvata:

* boravišnu taksu (plaća sena recepciji hotela), ukupno 120 dinara, deca do 11,99 god ne plaćaju boravišnu taksu.
* međunarodno putno zdravstvenio osiguranje

Popusti i doplate

Popust deca do 12g: (u pratnji 2 odrasle osobe) je 20% na cenu aranžmana.
Doplate: za 1/1 sobu: + 50% od cene aranžmana

Način plaćanja

Načini plaćanja:
-100% aranžmana prilikom rezervacije aranžmana,
-30% prilikom rezervacije, a ostatak aranžmana (70%)u jednakim mesečnim ratama, uz deponovanje čekova ili overene administrativne zabrane, do 20.02.2021.

NAPOMENA: za način plaćanja, neophodno je da se klijent izjasni prilikom rezervacije, i način plaćanja se definiše Ugovorom o putovanju. Za način plaćanja (odloženo u ratama, delom pre delom posle puta), rok za dostavu čekova građana ili adm. zabrane na platu je 3 radna dana nakon rezervacije. Ukoliko klijent nije deponovao garanciju plaćanja u datom roku, agencija organizator će smatrati da je izabran način plaćanja DO POLASKA. Administrativne zabrane važe za radnike preduzeća/ustanova sa kojima organizator ima ugovor o saradnji i važe na originalnom obrascu organizatora.

Opis smeštaja

Smeštaj je u Draču u hotelu sa 3* ili 4*. Usluga noćenje sa doručkom (kontinentalni doručak), sve sobe renovirane, moderno uređene, TWC. Hoteli su locirani na samoj plaži ili maksimalno 40m od plaže u Draču.

NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:
· U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka od 14h, a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 11h (osim ako nije drugačije navedeno programom)..Svaka soba ima tuš/WC. Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi. Opis destinacija i smeštaja dostupan je u agenciji.
· Opis smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata.
· Objašnjenje: kontinentalni doručak – služi se ponaosob, slano-slatki izbor. Uglavnom je zastupljena internacionalna kuhinja
· U pojedinim smeštajnim objektima treći i četvrti ležaj mogu biti pomoćni. Dimenzija i izgled i izgled pomoćnog ležaja zavise od smeštajnih objekata, moze biti sofa na razvlačenje, ali je uglavnom kao klasičan krevet
· Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije smeštajnog objekta
· Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekata su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadražaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr.sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj….)

Opšte napomene

OPŠTE NAPOMENE:
· Proverite 3 dana pre putovanja tačno vreme i mesto polaska
· Kod autobuskih aranžmana predviđene su pauze radi usputnog odmora na oko 3 do 4 sata vožnje. Zaustavljanja su na usputnim stajalištima ili benzinskim pumpama, au zavisnosti od uslova na putu i raspoloživosti kapaciteta stajališta.
· Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti (npr.dužine trajanja obilazaka, termina polazaka…)
· Za sve informacije date usmenim, telefonskim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja istaknut u prostorijama agencije
· Organizator putovanja zadžava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr.gužva na granicama. Gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak..)
· Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja
· Maloletni putnici ukoliko putuju bez roditelja moraju imati overenu saglasnost roditelja
· Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sani da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave
· Preporuka je da se putnici sa novim crvenim pasošima, informišu o uslovima ulaska u zemlje Evropske unije (potrebna novčana sredstva za boravak, zdrastveno osiguranje, potvrde o smeštaju..) na web stanici Delegacije Evropske unije u Srbiji www.europa.rs, ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slućaju da pogranićne vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju Evropske unije.

OSIGURANJE I GARANCIJA PUTOVANJA:
U cenu putovanja nije uključeno putno osiguranje. Organizator savetuje zaključenje osiguranja koje nije zakonom obavezno i to osiguranje putne odgovornosti, osiguranje od otkaza putovanja, zdravstveno osiguranje i osiguranje protiv nezgoda. Ukoliko Organizator i Posrednik nude putna osiguranja, radi se samo o posredovanju. Ugovor o osiguranju se zaključuje, samo između Putnika i osiguravajuće kompanije, kome se eventualni zahtevi direktno upućuju. Treba da pročitate uslove osiguranja i obaveze iz ugovora o osiguranju. Premije osiguranja nisu sastavni deo cene putovanja i dospevaju odmah pri zaključivanju ugovora o osiguranju. Potpisivanjem Ugovora, Putnik potvrđuje da mu je informisan i upućen na obezbeđenje, paketa putnog osiguranja.
Paket putnog osiguranja ne pokriva obavezno zdravstveno osiguranje, te se Putniku preporučuje da isto sam obezbedi, jer to može biti razlog da pogranične vlasti ne dozvole dalje putovanje ili da Putnik mora sam platiti značajne troškove eventualnog lečenja.
U skladu sa odredbama Zakonu o turizmu, Organizator ima depozit u visini od 10.000 eura i garanciju putovanja za kategoriju licence A-40 u visini od 400.000 eura, kojom se za slučaj A) insolventnosti Organizatora putovanja obezbeđuju: 1. troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka Putnika sa putovanja u mesto polaska u zemlji i inostranstvu, 2. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju, koje Organizator putovanja nije realizovao, 3. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika u slučaju otkaza putovanja od strane Putnika, u skladu sa Opštim uslovima putovanja, 4. potraživanja razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja i za slučaj; B) naknade štete obezbeđuje naknada štete, koja se prouzrokuje Putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza Organizatora putovanja, koje su određene Opštim uslovima i Programom putovanja: 1. za potraživanje uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju koje Organizator putovanja nije realizovao i 2. za potraživanje razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja. Period pokrića Garancije putovanja je od datuma njenog izdavanja pa do završetka turističkog putovanja, odnosno do povratka Putnika na ugovoreno odredište. Garancija po Ugovoru o Garanciji putovanja broj 0142/2020 od 01.01.2020. zaključenog sa ugovaračem osiguranja Nacionalnom asocijacijom turističkih agencija PU “YUTA”, Beograd, ul. Kondina br. 14, Polisa broj 300068725 od
01.01.2020. Akcionarskog društva za osiguranje „ DDOR NOVI SAD”, Garancija putovanja se aktivira bez odlaganja, odnosno u roku od 14 danaod dana nastanka osiguranog slučaja,kod Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU “YUTA”, 011 3228 686, pisanim putem ili telegramom na adresu YUTA, Beograd, ul. Kondina br. 14. ili na mail: garancijaputovanja@yuta.rs.

SREĆAN PUT I LEP PROVOD ŽELI VAM VAŠ HALOTRAVEL
Organizator putovanja TA Halo Travel, licenca kat. OTP br.254 od 12.02.2010.. Uz ovaj program važe opšti uslovi putovanja agencije Halo Travel sa kojim su putnici dužni da se upoznaju. Program rađen na bazi minimum 35 prijavljenih putnika. Organizator zadržava pravo da u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika

Cena

po osobi od

45,00€
Call Now Button