IZRAEL – SVETA ZEMLJA

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Program putovanja

DAN 1. nedelja/BEOGRAD – TEL AVIV -JERUSALIM
Sastanak putnika na aerodromu Nikola Tesla, let za Tel Aviv sa presedanjem ili raniji transfer do obližnjeg aerodroma
(Budimpešta, Sofija). Let za Tel Aviv. Po sletanju transfer do Jerusalima. Smeštaj u hotel. Moguć obilazak Jerusalima, pešaka,
za prvo upoznavanje sa Svetim Gradom. Večera. Noćenje.

DAN 2. ponedeljak,/JERUSALIM – VITLEJEM
Doruĉak. Napuštanje hotela i odlazak na Maslinsku Goru i obilazak manastira: Male Galileje, Eleon i Vaznesenja
Gospodnjeg. Spuštanje do podnožja Maslinske gore i obilazak Getsimanije, Geenske doline sa starozavetnim grobljem,
Getsimanijski vrt, mesto Gospodnje molitve u ‚‚Crkvi svih nacija“, mesto Judinog izdajstva, Grob Presvete
Bogorodice…..Nastavak obilaska ide Ulicom Bola znanom kao Via Dolorosa, od manastira Protarion (na mestu gde je
Gospod bio zatvoren kada ga je tadašnji jevrejski Sinedrion predao Pontiju Pilatu), do Hrama Vaskrsenja (Grob Gospodnji,
Ploča Miropomazanja, Golgota)……. U ranim večernjim časovima odlazak u Vitlejem. Smeštaj u hotel. Veĉera. Noćenje.

DAN 3. utorak/ VITLEJEM – MANASTIRI JUDEJSKE PUSTINJE – PASTIRSKO POLJE
Odlazak na liturgiju u Hram Roţdestva Hristovog. Povratak na doručak. Pauza u prodavnicama suvenira gde se ručno
izraĎuju proizvodi od maslinovog drveta i sedefa. Nastavak programa odlaskom u obližnji pravoslavni manastir, podignut u
Pastirskom polju gde anĎeli najaviše roĎenje Bogomladenca. Obilazak Manastira Judejske pustine- Sv.Teodosija i Sv.Save
Osvećenog, gde je Sveti Sava dobio i doneo patericu, kao i ikonu Bogorodice Trojeručice.Povratak u hotel. Veĉera.Noćenje.


DAN 4. sreda/ NAZARET – KANA – GALILEJSKO JEZERO – JERIHON
Doruĉak. Napuštanje hotela u ranim jutarnjim satima i odlazak na sever u Galileju. Dolazak u Nazaret, i obilazak Hrama
Blagovesti. Nakon obilaska odlazak u obližnju Kanu Galilejsku, gde je Gospod na Venčanju potonjeg apostola Simona,
pretvorio vodu u vino. Sledi odlazak do Galilejskog jezera, moguća plovidba jezerom gde se podsećamo Reči Hristovih.
Pauza za ručak (preporučujemo ribu Sv.ap.Petra), fakultativno. Obilazak nekadašnjeg grada Gospodnjeg Kapernauma.
Vožnja dolinom reke Jordana do drevnog Jerihona. Smeštaj u hotel. Veĉera. Noćenje.


DAN 5. ĉetvrtak/ REKA JORDAN – GORA KUŠANJA – MAN. SV.GERASIMA – MRTVO MORE – JERIHON
Doruĉak. Jutarnji odlazak do mesta krštenja Gospodnjeg na reci Jordan, na kome se vernici pogružavaju, na samom mestu
Krštenja i Bogojavljenja. Kraća vožnja do Gore Kušanja gde se danas nalazi man. Sv. ĉetrdesetice, gde je Gospod postio
40 dana i noći pobedivši sva Ďavolova iskušenja (uspon, savladiv za 15tak minuta pešačenja, ili vožnja žičarom uz doplatu).
Povratak potom pauza kod ostataka najstarijeg grada na svetu, ruševina Jerihona, sagraĎenog 9.000 godina pre Hrista,
grada koji jevreji prvo osvajaju dolaskom u „Obećanu zemlju“ iz Egipta. Sledi obilazak manastira Sv.proroka Jeliseja i
apostola Zakheja. Odlazak na jednu od obližnjih plaža na Mrtvom Moru. Pauza za osveženje i odmor na plaži. U povratku ka
hotelu usputna pauza za još jedno duhovno i telesno osveženje u manastriru Sv. Gersaima Jordanskog, koji se nalazi u
pravoj pustinjskoj oazi flore i faune. Veĉera. Noćenje.


DAN 6. petak/ JERIHON – JERUSALIM
Doruĉak. Napuštanje hotela. Odlazak u manastir Sv.Georgija Hozevita u dolini Vadi Kelt. Nakon obilaska manastira
odlazak u Vitaniju, na Grob Sv.Lazara Četvorodnevnog. Odlazak u Jerusalim. Smeštaj u hotel, kraći predah. Nastavak
obilaska: Sion, Brdo Hrama, jevrejske četvrti….Obilazak Jerusalima pešaka, sa vodičem, koji se završava u Hramu
Vaskrsenja…..Slobodno vreme u Jerusalimu za individualne obilaske, razgledanja…. Povratak u hotel. Veĉera. Noćenje.
DAN 7.subota/JERUSALIM – EIN KAREM – LOD – JAFA – TEL AVIV – EIN KAREM

Doruĉak. Odlazak autobusom do manastira Ĉasnog Krsta, podignutom na mestu gde je raslo Trojedino drvo od koga je
napravljen Časni Krst. Kraća vožnja do rodnog mesta Sv.Jovana Krstitelja, u Ein Keremu. Nastavak puta ka obali
Mediterana. Poklonjenje svetinjama Sv.vmĉ.Georgija u Lodu. Potom obilazak crkve Sv.Petra i Groba Prepodobne Tavite
u Jafi. Obilazak drevne Jafe, nekada najznačajnije luke Mediterana, na koju se nadovezuje moderan Tel Aviv. Panoramsko
razgledanje Tel Aviva uz predah na nekoj od čuvenih plaža. Povratak u Jerusalim. Slobodno vreme. Veĉera. Odmor. Odlazak
u Hram Vaskrsenja na ponoćnu Liturgiju.


DAN 8. nedelja/ JERUSALIM –TEL AVIV-BEOGRAD
Povratak u hotel. Doručak (ili doručak paket). Transfer grupe do aerodroma u Tel Avivu. Let za Srbiju sa presedanjem ili
direktan let do obližnjeg aerodroma (Budimpešta, Sofija) potom transfer do Novog sada, Beograda i Niša. Kraj programa

Cene

Posebni uslovi za putovanje:

* građani Republike Srbije mogu ući u Izrael, ukoliko poseduju potvrdu o vakciniaciji ili su preležali COVID u proteklih 6 meseci.

* za ovo putovanje, neophodno je posedovati:

– potvrdu o kompletno izvršenoj imunizaciji, od koje je prošlo 14 dana, samo sledećim vakcinama:   

  Pfizer, Moderna, AstraZeneca, Sinovac ili Sinopharm, Johnson & Johnson, Sputnik  

   ili

– pozitivan PCR test, nadležne zdravstvene ustanove, sa digitalnim kodom, starosti od minimum 11 dana do maksimalno 180 dana, od dana ulaska u Izrael odnosno napuštanja Izraela.

* Dodatno je neophodan negativan PCR test, ne stariji od 72 sata prilikom ulaska u Izrael.

* prilikom prijave za aranžman, neophodan je pasoš, važeći min 6 meseci od datuma povratka, i potvrda o vakcinaciji,

* 10 dana pre puta neophodno je uplatiti troškove dodatnog testiranja u Izraelu ( 2 PCR testa) a koja se rade po sletanju odnosno pre napuštanja Izraela prilikom povratka, u organizaciji inopartnera i nadležnih zdravstvenih službi u Izraelu,

* neophodno je posedovati putno zdravstveno osiguranje koje pokriva i lečenje bolesti prouzrokovane koronavirusom,

* prvog dana po sletanju, grupa se transferiše i smešta u hotel, do dobijanja negativnog rezultata PCR testa koji se radi na aerodromu po sletanju, nakon čega počinje realizacija programa,

* u slučaju otkaza aranžmana od strane putnika, pre puta, zbog pozitivnog testa na COVID 19, moguće je odlaganje termina putovanja za neki od narednih polazaka. U slučaju otkaza putnika iz drugih privatnih razloga, na iznos aviokarte primenjuju se uslovi aviokompanije, a ne iznos aranžmana Opšti uslovi putovanja organizatora TA HaloTravel doo.

* u slučaju nemogućnosti realizacije putovanja -zatvaranja granica, nemogućnosti ulaska u Izrael, organizator garantuje povraćaj uplaćenih sredstava putniku u rok od 21 radnih dana,

* cena aranžmana je podložna promeni, garantovan je samo uplaćeni deo aranžmana,ili aranžman uplaćen u celosti,

* istaknute cene aranžmana, su promotivne i važeće do popune mesta u toku promocije.

Detaljan protokol ulaska i boravka u Izraelu, je u prilogu.

Aranžman obuhvata:

* transfer iz Beograda, Novog Sada, Niša do aerodroma (Sofija, Budimpešta),

  * povratnu aviokartu sa ručnim prtljagom (dimenzij40x25x20 cm ), i kabinskim prtljagom (dimenzija 55x40x20 cm)

* smeštaj 7 noćenja u hotelima sa 3 i 4**** u Jerusalimu (3),Vitlejemu(2),Jerihonu (2) u 1/2, 1/2+1 sobama,

* ishrana na bazi polupansiona (doručak i večera), švedski sto, u predviđenim smeštajnim objektima;

* usluge stručnog vodiča za planirana razgledanja,

* gramatu Jerusalimske patrijaršije

* ručak u restoranu na  Galilejskom jezeru

* usluge pratioca grupe tokom realizacije programa,

* prevoz  autobusom ili miniuatobusom turističke klase, zavisno od broja putnika, po programu putovanja,

Aranžman ne obuhvata:

* individualne troškove putnika, ekstra hotelske usluge i troškove koji nisu obuhvaćeni datim programom,

* troškove obaveznog testranja PCR u zemlji, pre polaska

* troškove testova PCR i seroloških u Izraelu u iznosu od 85$,

* doplate za zamenu kabinskog za bagažni prtljag 20kg (oko 50€), ili dodatni prtljag po cenovniku aviokopanija,

* obavezno međunarodno putno zdravstveno osiguranje sa pokrićem za koronavirus,,

* fakultativna vožnja brodom i ručak u restoranu na  Galilejskom jezeru (oko 35$),

* troškove ulaznica za mesta koja se posećuju u iznosu od 25$,

* troškove napojnica u Izraelu u ukupnom iznosu od 25$,(plaća se u Izraelu inopartneru),

Način plaćanja:  sva plaćanja se vrše u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije, na dan uplate, gotovinski, platnim ili kreditnim karticama, čekovima građana, kreditom banke.  

Dinamika plaćanja aranžmana:

Aranžman se može platiti u celosti , gotovinski, platnim/kreditnim karticama.

Aranžman se može platiti na rate tako što se prilikom rezervacije uplaćuje 25% a ostatak (75% ) na 3 jednake rate do 14 dana pre polaska.

Moguće aranžman platiti na rate rezervacijom 25%, do 14 dana pre polaska još 35%, a preostali iznos aranžmana u iznosu 40% može se platiti na 4 rate deponovanjem čekova, adm.zabrane na platu, kreditom  banke ili kreditnim karticama. Deponovanje čekova, adm.zabrane, regulisanje kredita  ili plaćanje kreditnom karticom  mora biti obavljeno najkasnije 14 dana pre puta.

   Doplata za posebne usluge  (1/1 soba, posebnu sobu , dodatnu uslugu u hotelu ), moguća na upit.

Napomene u vezi smeštaja:

  • Hoteli su sa minimum 3*** ili 4*** u širem centru Vitlejema, Jerusalima, Jerihona,
  • Planirani hoteli za smeštaj grupe su Holy Land u Jerusalimu, Jericho resort u Jerihonu i Maloy Plaza hotel u Vitlejemu.
  • Smeštaj je u 1/2 sobama ili 1/2 sa pomoćnim/dodatnim krevetom, doručak i večera na bazi švedskog stola,
  • Opis smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih    

objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata.

  • Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije smeštajnog objekta.
  • Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekata su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadražaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr.sef, parking, pogled, mini-bar, TV, klima uređaj)

Opšte napomene:

  • Proverite 3 dana pre putovanja tačno vreme i mesto polaska!
  • Obaveza je putnika da blagovremeno zakaže termin i obezbedi negativan PCR test pre polaska, koji ima važnost maximalno 72h,
  • Obaveza je putnika da poštuju sve epidemiološke mere koje su na snazi u Izraelu,
  • Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti (npr.dužine trajanja obilazaka, termina polazaka…) i isključivo vodič – pratioc imaju ovlašćenje da odrede dužinu trajanja pauze ili obilaska,
  • Za sve informacije date usmenim, telefonskim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja istaknut u prostorijama agencije,
  • Organizator putovanja zadžava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti na koje nije mogao da utiče (npr.gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak..)
  • Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja,
  • Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za ulazak i boravak u Izrael, i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave,
  • Agencija ne snosi odgovornost u slućaju da pogranične vlasti onemoguće putniku izlaz tj. napuštanje R.Srbije, ulaz na teritoriju EU u slučaju transfera do obližnjeg aerodroma ili ulaz na teritoriju Izraela, i u tom slučaju će ovakav slučaj tretirati kao otkaz aranžmana od strane putnika,
  • Molimo putnike da se blagovremeno informišu u agenciji ili na sajtu M.I.P Srbije o uslovima ulaska i boravka u Izraelu,
  • Program rađen na bazi minimum 30 prijavljenih putnika. Organizator zadržava pravo da u slučaju nedovoljnog broja  prijavljenih putnika otkaže putovanje najkasanije 5 dana pre puta,
  • Obavezno blagovremeno proveriti u agenciji regulative vezane za dozvoljeni prtljag (dimenzija, težina, sadržaj),
  • Neophodno je da putnik uplati putno zdravstveno osiguranje sa pokrićem COVID dodatka,

OSIGURANJE I GARANCIJA PUTOVANJA:

U skladu sa odredbama Zakonu o turizmu, Organizator ima garancije putovanja u visini 50.000 eura, kojom se za slučaj A) insolventnosti Organizatora putovanja obezbeđuju: 1. troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka Putnika sa putovanja u mesto polaska u zemlji i inostranstvu, 2. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju, koje Organizator putovanja nije realizovao, 3. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika u slučaju otkaza putovanja od strane Putnika, u skladu sa Opštim uslovima putovanja, 4. potraživanja razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja i za slučaj; B) naknade štete obezbeđuje naknada štete, koja se prouzrokuje Putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza Organizatora putovanja, koje su određene Opštim uslovima i Programom putovanja: 1. za potraživanje uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju koje Organizator putovanja nije realizovao i 2. za potraživanje razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja. Period pokrića Garancije putovanja je od datuma njenog izdavanja pa do završetka turističkog putovanja, odnosno do povratka Putnika na ugovoreno odredište. Garancija po Ugovoru o Garanciji putovanja zaključenog sa ugovaračem osiguranja Nacionalnom asocijacijom turističkih agencija PU “YUTA”, Beograd, ul. Kondina br. 14, Polisa broj 300060052. Garancija putovanja se aktivira bez odlaganja, odnosno u roku od 14 dana od dana nastanka osiguranog slučaja,kod Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU “YUTA”, 011 3228 686, 011 3228 687, pisanim putem ili telegramom  na adresu YUTA, Beograd, ul. Kondina br. 14. ili na mail: garancijaputovanja@yuta.rs.

(Putnik svoja prava za naknadu štete ostvaruje na osnovu pravosnanžne i izvršne sudske  presude, odnosno, odluke Arbitražnog suda ili drugog vansudskog rešenja potrošačkog spora, u skladu sa ovim Opštim uslovima i Opštim uslovima YUTE.)

 

SREĆAN PUT ŽELI VAM VAŠ HALOTRAVEL

Organizator putovanja TA Halo Travel, licenca OTP br.254. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja agencije Halo Travel, koje su putnici dužni da preuzmu prilikom rezervacije, i sa kojim su dužni da se upoznaju, što potvrđuju potpisom na ugovoru o putovanju. Program rađen na bazi minimum  35 prijavljenih putnika. Organizator zadržava pravo da u slučaju nedovoljnog  broja  prijavljenih putnika otkaže putovanje najkasanije 5 dana pre puta.

Cena

po osobi od

od 690 EUR
REZERVIŠI
Call Now Button