REZERVACIJE

Antalijska regija hoteli 3*

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Program putovanja

PROGRAM PUTOVANJA – 11 dana (10 noćenja)
1. dan BEOGRAD – ANTALIJA. Sastanak putnika na aerodromu “Nikola Tesla”, kod šaltera Organizatora putovanja, dva sata pre poletanja aviona. Direktan čarter let za Antaliju (oko 120 minuta). Obrok u avionu. Po dolasku, goste dočekuje predstavnik Organizatora putovanja. Transfer autobusom do odabranog hotela ili apartmana. Noćenje.
2. do 10. dan ANTALIJSKA REGIJA – Boravak i hotelu na bazi uplaćenih usluga. Drugog ili trećeg dana boravka – informativni sastanak sa predstavnikom agencije. Tokom boravka – fakultativni izleti.
11. dan ANTALIJA – BEOGRAD. Sobe treba napustiti do 10 sati. Slobodno vreme do transfera na aerodrom. Direktan čarter let do Beograda. Obrok u avionu. Dolazak u Beograd.

Last minute cene

Cena aranžmana obuhvata:

● Avio prevoz na relaciji Beograd – Antalija – Beograd (čarter let);
● 10 noćenja na bazi izabrane usluge u hotelu;
● Transferi aerodrom-hotel-aerodrom u Turskoj;
● Aerodromske i sigurnosne takse (aerodrom Beograd 21,42 €, aerodrom Antalija 15 €). Plaćanje prilikom uplate aranžmana, plaćaju odrasli i deca starija od 2 god. u dinarskoj protivvrednosti (podložno promeni);
● Taksa direktorata za civilno vazduhoplovstvo 0,98 € po osobi po smeni, plaćaju i odrasli i deca (infanti ne plaćaju);
● Usluge predstavnika agencije i troškovi organizovanja putovanja u iznosu naznačenom u tabeli.
● međunarodno putno zdravstveno osiguranje “DUNAV Osiguranje” (osigurana suma 35.000 evra). Putno zdravstveno osiguranje (PZO) pokriva i lečenje bolesti prouzrokovane koronavirusom. Polisa PZO uz uključen rizik od kovida 19 pruža pokriće od sledećih rizika:
– troškove neophodnih medicinskih pregleda ovlašćenog lekara i troškove testiranja u slučaju ispolјavanja simptoma infekcije radi hitne medicinske pomoći i dijagnoze infekcije kovidom 19;
– troškove nabavke lekova u vanbolničkom lečenju za slučaj potvrđene infekcije;
– troškove bolničkog lečenja u skladu s ovim uslovima i
– troškove repatrijacije u vrednosti do 5.000 evra u skladu s uslovima PZO i paketa putnog osiguranja.
Osiguravajuće pokriće za osigurane slučajeve infekcije kovidom 19 ne obuhvata:
– preventivno testiranje na kovid 19;
– troškove boravka u karantinskoj izolaciji.

Cena aranžmana ne obuhvata:

● Fakultativni izleti, individualni troškovi putnika.

Način plaćanja

Prilikom prijavljivanja i zaključivanja ugovora o putovanju uplaćuje se akontacija u iznosu 40% od ukupne cene putovanja, a preostalih 60% plaća se najkasnije 15 dana pre polaska na putovanje.
Plaćanje može biti:
1) Avansno: a) gotovinom, b) čekovima, c) uplatom na račun Filip Travela ili d) platnim karticama (Visa, Master, American Express, Maestro i Dina).
2) Uplatom na rate bez kAamate – akontacija 40%, a ostatak:
a) čekovima do pet jednakih mesečnih rata (sa datumima 10. ili 20. u mesecu);
b) platnim karticama (Visa, Master, American Express Banca Intesa-e i Komercijalne banke) na maksimalno šest mesečnih rata;
c) putem administrativne zabrane sa firmama sa kojima Filip Travel ima potpisan ugovor.
3) Uplatom celokupnog iznosa platnim karticama (Visa, Master, American Express Banca Intesa-e i Komercijalne banke) na maksimalno šest mesečnih rata.

CLEOPATRA GOLDEN BEACH 3*

Lokacija:
hotel Cleopatra Golden Beach se nalazi u Alanji, preko puta poznate plaže Kleopatra (deli ulica i šetalište), oko 1 km od centra grada, 127 km od aerodroma Antalija. Hotel je delimično renoviran 2019. god, ima ukupno 106 soba raspoređenih u četiri zgrade (glavna zgrada i tri anex zgrade).

Hotelska ponuda:
restoran, otvoreni bazen sa delom za decu, bar pored bazena i lobiju, u glavnom lobiju je besplatan Wi-Fi internet, lift, odbojka na plaži.

Usluge i sadržaji uz doplatu:
sobna usluga, telefon, rent-a-car, šoping, spa usluge (sauna, tursko kupatilo, masaže), uvozna i flaširana pića, sva ostala domaća i uvozna pića, sveži voćni sokovi, sladoled, sva hrana i piće posle 23:00 h, tursku kafu, sva hrana i piće na plaži, sportovi na vodi.

Plaža:
peščano-šljunkovita plaža (preko puta ulice i šetališta). Suncobrani i ležaljke na plaži su uz doplatu. Peškiri za bazen i plažu nisu dostupni. Beach bar na plaži (pića i snekovi su uz doplatu).

Smeštaja:
standardne sobe mogu biti raspoređene u glavnoj ili anex zgradama i sadrže: klima uređaj, SAT TV, mini bar (uz doplatu), sef (uz doplatu), kupatilo, fen, balkon ili terasa.

Ishrana:
all inclusive – “sve uključeno” prema hotelskim pravilim i terminima: doručak, ručak, snekovi, večera (samoposluživanje, izbor više jela), lokalna alkoholna i bezalkoholna pića prema hotelskim terminima. AI concept ne uključuje: sva ostala domaća i uvozna pića, sveže voćne sokove, sladoled, svu harnu i pića posle 22:30h, tursku kafu, sobnu uslugu, svu hranu i pića na plaži.

WIEN 3*

Lokacija:
hotel Wien se nalazi 50 metara od plaže, u gradu Alanja na lepoj lokaciji, svega 750 m od najužeg centra grada. Hotel je udaljen od aerodroma Antalija oko 130 km. Hotel ima pet spratova sa 51 sobom i ima lift. Ima svoj deo peščane plaže preko puta hotela, a od iste ga deli ulica sa saobraćajem.

Hotelska ponuda:
dva restorana (otvoreni i zatvoreni), a la card restoran, dva bara, manji otvoreni bazen sa delom za decu, internet cafe, Wi-Fi internet u lobiju, odbojka na plaži, bilijar, servis za pranje rublja.

Sportske aktivnosti:
odbojka na plaži, bilijar.

Usluge i aktivnosti uz doplatu:
mini bar, a la card restoran, sef, bilijar, internet, usluge čuvanja dece, suncobrani i ležaljke na plaži. Peškiri za plažu nisu obezbeđeni.

Sobe:
klima uređaj, SAT TV, telefon, mini-bar (uz doplatu), Wi-Fi internet i sef (uz doplatu), kupatilo, fen, balkon ili terasa.

Ishrana:
doručak – prema hotelskim terminima – doručak od 07:30 h do 10:00 h (meni – klasičan način usluživanja, izbor dva do tri jela).

RIVER ROCK 3*

Lokacija:
hotelski lanac River Rock u svom sastavu ima dve hotelske jedinice: hotel Olimpos Beach i hotel Bonn Beach koji se jedan pored drugog. Ovo su gradski hoteli koji se nalaze u Kemeru i imaju izlaz na šetalište i šljunkovito gradsku plažu. Udaljenost od samog centra grada je 100 m, od aerodroma u Antaliji 55 km, od grada Antalija 45 km.

Hotel Olimpos Beach ima ukupno 106 soba i delimično je renoviran 2018. god.
Hotel Bonn Beach ima ukupno 88 soba i delimično je renoviran 2017. god.

Hotelska ponuda (za goste hotela Olympos i Bonn):
recepcija, bar sa terasom prema plaži u okviru Olympos zgrade, restoran, sauna.

Usluge i aktivnosti uz doplatu:
room servis, Wi-Fi internet uz doplatu u celom hotelu, sportovi na vodi, doktor, masaže, prodavnice, rent a car, frizerski salon, sva flaširana i uvozna pića, sveže ceđeni sokovi, sladoled, turska kafa, telefon, fax, sef, tursko kupatilo, sva pića i hrana posle 22:00 h, piće i hrana na plaži.

Smeštaj:
Olympos sobe: veličine cca 20 m2, klima uređaj, SAT TV, sef (uz doplatu), mini bar (uz doplatu), kupatilo, fen.
Bonn sobe: veličine cca cca 20 m2, klima uređaj, SAT TV, sef (uz doplatu), mini bar (uz doplatu), kupatilo, fen.

Plaža:
hotel ima svoj deo na šljunkovitoj gradskoj plaži, dužine 40 m. Ležaljke, suncobrani i peškiri za plažu su besplatni.

Ishrana:
all inclusive – “sve uključeno” prema hotelskim pravilima – doručak, ručak, večera, lokalna alkoholna i bezalkoholna pića. Pića u baru se služe od 10:00h do 22:00h.

KLEOPATRA BALIK 3*

Lokacija:
hotel Kleopatra Balik se nalazi oko 30 m od peščane plaže Kleopatra, 2 km od centra grada Alanja, 120 km od aerodroma u Antaliji.

Hotelska ponuda:
restoran, bar pored bazena, manji bazen za odrasle i decu, stoni tenis, odbojka na plaži, “živa” muzika.

Usluge i aktivnosti uz doplatu:
sobna usluga, ležaljke, suncobrani i madraci na plaži, hrana i piće na plaži, internet, sauna, tursko kupatilo, sportovi na vodi, servis za pranje rublja, telefon, fax, fotokopir, doktor, frizer, prodavnice, bar na plaži, kokteli, sveže ceđeni sokovi, turska kafa, sva uvozna i flaširana pića u hotelu, masaže, sef, rent a car, fotograf, sladoled, ledeni čaj (Ice Tea), nargile.

Plaža:
hotel ima svoj deo na Kleopatra plaži. Ležaljke, suncobrani, sva hrana i pića na plaži su uz doplatu.

Sobe:
standardne sobe su veličine cca 17 m2, imaju klima uređaj, SAT TV, kupatilo, fen, balkon.

Ishrana:
all inclusive – “sve uključeno” (10:00-22:00 h) prema hotelskim pravilima – doručak, ručak, večera (samoposluživanje, izbor više jela), lokalna alkoholna i bezalkoholna pića prema hotelskim terminima.

KLEOPATRA IKIZ 3*

Lokacija:
Hotel Kleopatra Ikiz se nalazi u neposrednoj blizini peščane plaže Kleopatra u Alanji (prelazi se ulica i šetalište), 1 km od centra grada Alanja, 120 km od aerodroma u Antaliji. Hotel ima ukupno 72 sobe raspoređene u dva bloka.

Hotelska ponuda:
restoran, bar pored bazena, bazen, stoni tenis, Wi-Fi internet u zajedničkim prostorijama.

Usluge i aktivnosti uz doplatu:
room servis, pića posle 22:00 h, turska kafa, sveže ceđeni sokovi, telefon, fax, fotokopir, doktor, motorizovani sportovi na vodi, ležaljke i suncobrani na plaži, sef u sobi, flaširana i uvozna pića.

Sobe:
klima uređaj, SAT TV, mini bar, sef (uz doplatu), fen, kupatilo, većina soba ima balkon ili terasu.

Plaža:
gradska peščana plaža Kleopatra. Ležaljke i suncobrani na plaži su uz doplatu.

Ishrana:
all inclusive – “sve uključeno” prema hotelskim pravilim i terminima (doručak, ručak, večera, lokalna alkoholna i bezalkoholna pića po hotelskim terminima do 22:00 h)

Važne napomene

NAPOMENE ZA PROGRAM PUTOVANJA:
– U skladu sa trenutnom situacijom u vezi sa pandemijom virusa CORONA sve zemlje su usvojile protokole i pravila ponašanja u skladu sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Putnici se pozivaju na ličnu odgovornost uz molbu da se sve mere i pravila ponašanja poštuju u potpunosti kako bi se sačuvalo lično zdravlje, kao i zdravlje svih ostalih ljudi iz okruženja.

Obavezno je nošenje zaštitnih maski na aerodromu, tokom trajanja leta u avionu kao i u prevoznom sredstvu na transferu na destinaciji (autobus, minibus, taxi vozilo). Na pasoškoj kontroli putnici su obavezni da skinu masku radi potvrde identiteta. Na pojedinim aerodromima se vrši beskontaktno merenje temperature pre ulaska u avion.

Mere fizičke i socijalne distance će biti primenjene na svim destinacijama u svim segmentima tako da osobe koje ne pripadaju istoj grupi putnika (porodice, osobe koje putuju zajedno) zadrže rastojanje od najmanje 2 m. Moguće je da će biti sprovedeno nasumično testiranje putnika na destinaciji.
Sredstva dezinfekcije će biti dostupna na svim javnim punktovima objekata (aerodromi, hoteli i sl.).
Biće primenjeno često provetravanje zatvorenih prostorija, kao i upotreba klima uređaja sa redovnim uplivom svežeg vazduha.

Provetravanje vozila kao i dezinfekcija svih kontaktnih površina će se obavljati između korišćenja.
Na bazenima i plažama obavezna je dezinfekcija ležaljki i suncobrana posle svake upotrebe. Predviđeno je rastojanje između suncobrana od 4 m i rastojanje između ležaljki od 2 m. Hlorisanje bazena i drugih vodenih površina će biti u skladu sa dozama propisanim od stane Svetske zdravstvene organizacije. Preporučuje se nošenje sopstvenih peškira za plažu.

U hotelskim i apartmanskim objektima primenjivaće se sve mere i protokoli kako bi se klijentima omogućio bezbedan boravak. Obavezno je nošenje zaštitnih maski kompletnog osoblja. Svo osoblje je prošlo specijalnu obuku u cilju što manjeg kontakta sa gostima. Prijava u hotel biće sprovedena uz minimalni kontakt. U slučaju da se primete simptomi bolesti, biće primenjeni svi protokoli predviđeni za te situacije. Obavezna je dezinfekcija ključeva i kartica. U nekim objektima biće moguće beskontaktno elektronsko prijavljivanje i odjava na recepciji. U restoranima i barovima je obavezno rastojanje između stolova od 2 m. U objektima gde je predviđena ishrana po principu samoposluživanja biće postavljene zaštite barijere, a osoblje će servirati hranu, te niko drugi sem osoblja hotela neće biti u kontaktu sa hranom. Neki objekti će preći na izmenjeni režim posluživanja hrane. Obavezna je dezinfekcija smeštajnih jedinica pre dodeljivanja novim gostima. Mini klubovi za decu će raditi sa ogrančenim kapacitetima ili neće raditi uopšte. Održavanje higijene smeštajnih jedinica će biti rađeno po zahtevu gosta kako bi se smanjili kontakti sa osobljem.

Svi objekti zadržavaju pravo izmene servisa ili ukidanje pojedinih servisa koje pružaju, u cilju sprovođenja mera bezbednosti preporučenih od strane Svetske zdravstvene organizacije. Svi opisi objekata iz ponude Filip Travel-a su pravljeni u trenutku objavljivanja programa putovanja za leto 2020 i informativnog su karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se mere sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.

Zakon o zdravstvenom osiguranju, član 114, pokriva lečenje naših državljana koji imaju regulisanu zdravstvenu zaštitu u Srbiji (uredne zdravstvene knjižice), da se mogu lečiti za vreme privremenog boravka u inostranstvu o trošku svog srpskog zdravstvenog osiguranja. Da bi osigurana lica ostvarila pravo na korišćenje zdravstvene zaštite u inostranstvu:
*u zemljama sa kojima R. Srbija ima zaključene sporazume o specijalnom osiguranju potrebno je da pre polaska na put pribave dvojezični obrazac (osim Poljske i V. Britanije za koje je potreban samo dokaz o osiguranju i putna isprava;

*u zemljama sa kojima R. Srbija nema zaključen sporazum potrebno je da pre polaska na put pribavi Potvrdu o korišćenju zdravstvene zaštite u inostranstvu.

Potrebno je da svaki putnik pre polaska na putovanje proveri status države u koju putuje i da pribavi svu neophodnu dokumentaciju.

Grčka, Kipar – Svi putnici koji budu testirani pozitivno na Covid 19 tokom boravka na destinaciji će biti zbrinuti o trošku grčke/kiparske države. Vlada države Grčke/Kipra snosi troškove smeštaja, ishrane i lečenja, putnici će sami snositi troškove transfera na aerodrom, povratnog leta sa destinacije.

– Svi važeći popusti su već uključeni u cenovnik. Za ostvarivanje važećih popusta iz cenovnika dovoljna je uplata akontacije u iznosu od 40% ukupne cene aranžmana.

– Hotelska kategorizacija smeštaja odgovara službenoj lokalnoj kategorizaciji.

– U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na meni – klasičan nacin usluživanja, izbor dva do tri jela.

– Popusti za decu i odrasle osobe na pomoćnom ležaju se ostvaruju uz dve punoplatežne osobe.

– Minimalni broj putnika za realizaciju programa je 100 putnika.

– U ukupnu cenu aranžmana je uračunata YQ taksa koja predstavlja nadoknadnu za gorivo, u iznosu definisanom ugovorom sa avio prevoznikom. Iznos YQ taksi je podložan promeni i zavisi od devijacije cene goriva na tržiš¡tu. U slučaju povećanja taksi, putnik je u obavezi da izvrši doplatu pre započetog putovanja.

– Za državljane R.Srbije viza nije potrebna za boravak u R. Turskoj do 90 dana u periodu od 6 meseci računajući od prvog dana prvog ulaska. Državljani R.Srbije koji ulaze u R. Tursku potrebno je da poseduju pasoš čiji je rok važenja najmanje 60 dana duži od dana isteka vize ili dozvole boravka, odnosno dozvoljenog boravka bez vize (bezvizni boravak za naše građane je 90 dana u periodu od 6 meseci), što znači da rok važenja putne isprave mora biti najmanje 150 dana, tj. 6 meseci od dana ulaska u R. Tursku.

OPŠTE NAPOMENE
– Organizator putovanja zadržava pravo da, u slučaju izmene cene prevoza, izmene deviznog kursa, nedovoljnog broja prijavljenih putnika, prebukiranosti hotela i slično, izmeni cenu putovanja za odgovarajuci iznos, ponudi alternativni smeštaj u drugom objektu iste kategorije ili otkaže putovanje najkasnije pet dana pre polaska na putovanje. – Organizator putovanja zadržava pravo da u prvim i poslednjim smenama kada se hotel tek otvara ili zatvara zbog nedovoljne popunjenosti pomeri datum zapocinjanja usluge ili ponudi alternativni hotel sa istim datumom. – Organizator putovanja zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turistickog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobracaju, štrajkovi i slicno). – Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, ali je preporučljivo da se o uslovima za ulazak u ove zemlje informišu putem sajta www.europa.rs – Organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa. – Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu. – Organizator putovanja ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja. – Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (fotelja, sofa na razvlacenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugacije navedeno u cenovniku. – Deca do 2 godine ukoliko ne plaćaju smeštaj i sedište, nemaju svoje sedište u avionu, nemaju pravu na besplatan prevoz prtljaga niti na obrok tokom leta, ni ležaj u hotelu, kao ni ishranu. – Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na recepciji, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. – Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja. – Putnici imaju pravo na prevoz prtljaga do 23 kg težine. – Po pravilu odlazak – dolazak, poletanje – sletanje aviona kod čarter letova je u kasnim večernjim ili ranim jutarnjim časovima. -Organizator putovanja ima licencu OTP 17/2020 izdatu 28. januara 2020. godine od strane Min. turizma Republike Srbije. Organizator putovanja ima depozit u visini 10.000 -EUR i garanciju putovanja za kategoriju licence A40 u visini 400.000- EUR kojom se za slučaj insolventnosti organizatora putovanja obezbeđuju troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka putnika sa putovanja u mesto polaska u zemlji i inostranstvu, kao i sva nastala potraživanja putnika i za slučaj naknade štete obezbeđuje naknada štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja, koje su određene opštim uslovima i programom putovanja po Ugovoru o garanciji putovanja broj 0094/2020 od 20.01.2020. godine, zaključenog sa ugovaračem osiguranja Nacionalnom asocijacijom turističkih agencija PU “YUTA”, Beograd, ul. Kondina br. 14, koja se aktivira kod Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU “YUTA”, 011 3228 686, 011 3228 687, prijavom na adresu YUTA, Beograd, ul. Kondina br. 14 ili na mail: garancijaputovanja@yuta.rs, polisa broj 300068360 od 20.01.2020 godine Akcionarskog društva za osiguranje „DDOR Novi Sad”. -Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja su usklađeni sa Zakonom o turizmu Republike Srbije kao i opštim uslovima putovanja i standardima Udruženja turističkih agencija Srbije (YUTA); mole se svi putnici da ih pažljivo pročitaju pre polaska na putovanje. – Organizator putovanja smatra da se putnik u celosti upoznao sa Opštim uslovima putovanja i programom putovanja potpisivanjem prijave (ugovora) za putovanje i uplatom akontacije. Obračun cene putovanja iskazan u štampanom cenovniku i na sajtu organizatora putovanja izvršen je zaokruživanjem pretpostavljene cene prema pravilu do 0,50 EUR zaokruživanje se vrši na nižu vrednost, a preko 0,50 EUR zaokruživanje se vrši na višu vrednost, s tim što ce u momentu zaključenja ugovora o putovanju tačna cena biti iskazana u evrima, na dve decimale. Garancija putovanja ne obuhvata fakultative usluge.

Cena

po osobi od

521,00 €
Call Now Button