29. Decembar 2021. – 03. januar 2022.
Tel Aviv – Jerusalim – Vitlejem – Jerihon – reka Jordan – Mrtvo more – Haifa
DAN 1. sreda,/ TEL AVIV
Sastanak putnika na aerodromu Nikola Tesla, let sa presedanjem za Tel Aviv, ili raniji transfer do obližnjeg aerodroma,
potom direktan let iz Budimpešte ili Sofije. Sletanje na aerodrom Ben Gurion u Tel Avivu, nakon prolaska kroz covid protokol
(PCR test) i nakon pasoške kontrole, transfer do hotela. Smeštaj. Moguć obilazak grada, pešaka. Slobodno vreme. Noćenje.
DAN 2. četvrtak,/ TEL AVIV – JAFO
Doručak. Slobodan dan za odmor, individualna razgledanja ili fakultativni obilazak dravne Jaffe na koju se oslanja
moderan Tel Aviv. Obilazak sa vodičem, Jaffo, drevna luka Mediterana, danas prepuna galerija, ateljea, modernih i
tradicionalnih restorana. Obilazak luke, Andromedine stene, crkve sv.Petra…Pauza za osveženje u Jaffi, potom nastavak
obilaska dolaskom na živopisnu Karmel pijacu, vožnja dugačkim modernim bulavarima, Rothschid, HaYarkon, Dizengoff…
Tel Aviv se prostire 15km duž jedne od najlepših plaža Mediterana, a za posetioce je nezaobilazan uži centar grada, sa
skupinom građevina Bauhaus stila i modernom arhitekturom. Slobodno vreme u centru za individualna razgledanja. Noćenje.
DAN 3. petak/ JERUSALIM
Doručak. Slobodno vreme ili fakultativni izlet Jerusalim. Transfer potom obilazak Svetog grada,koji se nalazi na brdima
Judeje, i predstavlja Sveti grad za tri religije, a svakako je jedan od najstarijih gradova na svetu. Odlazak na Maslinsku goru
odakle se pruža predivan panoramski pogled na Jerusalim. Pešačka ruta nastavlja Ulicom Bola, poznatom i kao Via Dolorosa, i
koja vodi do Hrama Vaskrsenja, pod čijim svodovima se nalazi Golgota, Ploča Miropomazanja, i sam Grob Gospodnji.
Nastavak obilaska odlaskom na Sion- Jevrejska četvrt…pauza u Jerusalimu za individualno razgledanje, kupovinu suvenira..
Povratak u hotel. Slobodno veče, doček Nove godine na nekom od trgova….Noćenje.
DAN 4. subota/ VITLEJEM -JERIHON – REKA JORDAN – MRTVO MORE
Doručak. Slobodno vreme ili fakultativni izlet: Vitlejem- grad hlebova, crkva Rođenja Hristovog, Jerihon- najsatriji
naseljeni grad na svetu, potom obližnja Vitavara- mesto Krštenja Hristovog na reci Jordanu, manastir Sv.Gerasima
Jordanskog. Odlazak na čudesno Mrtvo More, u kome i neplivači mogu da plivaju. Pauza na jednoj od plaža. Povratak u
hotel. Noćenje.
DAN 5. nedelja/ KESARIJA – HAIFA – AKRA – JAFA
Doručak. Slobodno vreme ili odlazak na fakultativni izlet: Kesarija primorska, poseta arheološkom lokalitetu
nekadašnjeg prelepog grada na obali Mediterana odakle su Rimljani upravljali svojom provincijom Judejom, Haifa, treći grad
po veličini u Izraelu, panoramski razgled i odlazak na vidikovac na Karmelskoj Gori, poseta manastiru Stela, Akra, drevni
grad Apolonija i krstaška luka sa prelepim utvrđenim starim gradom i poseta crkvi Sv.vmč.Georgija koju je naš Sv.Sava
otkupio od krstaša i poklonio Svetoj Lavri Manastira Sv.Save Osvećenog. Povratak u hotel. Slobodno vreme. Noćenje.
DAN 6. ponedeljak/ TEL AVIV-BEOGRAD- NOVI SAD – NIŠ
Doručak. Napuštanje hotela. Transfer do aerodroma Ben Gurion. Let sa presedanjem za Beograd ili direktan let za Sofiju i
Budimpeštu sa transferom do Niša, Beograda i Novog Sada. KRAJ PROGRAMA
Posebni uslovi za putovanje:
* rok za prijavu za aranžman je najkasnije 15 dana pre polaska,
* za ovo putovanje, neophodno je posedovati:
– potvrdu o kompletno izvršenoj imunizaciji, od koje je prošlo 14 dana, samo sledećim vakcinama:
Pfizer, Moderna, AstraZeneca, Sinovac ili Sinopharm, Johnson & Johnson, Sputnik (vaćnost II doze 180 dana)
ili potvrdu o preleţanom COVID 19.
– Dodatno negativan PCR test, ne stariji od 72 sata prilikom ulaska u Izrael.
* prilikom prijave za aranžman, neophodan je pasoš, važeći min 6 meseci od datuma povratka, i potvrda o vakcinaciji,
* 15 dana pre puta neophodno je uplatiti troškove dodatnog testiranja u Izraelu ( 2 PCR testa) a koja se rade po sletanju odnosno pre
napuštanja Izraela prilikom povratka, u organizaciji inopartnera i nadležnih zdravstvenih službi u Izraelu,
* neophodno je posedovati putno zdravstveno osiguranje koje pokriva i lečenje bolesti prouzrokovane koronavirusom,
* prvog dana po sletanju, grupa se transferiše i smešta u hotel, do dobijanja negativnog rezultata PCR testa koji se radi na aerodromu po
sletanju, nakon čega počinje realizacija programa,
* u slučaju otkaza aranžmana od strane putnika, pre puta, zbog pozitivnog testa na COVID 19, moguće je odlaganje termina putovanja za
neki od narednih polazaka. U slučaju otkaza putnika iz drugih privatnih razloga, na iznos aviokarte primenjuju se uslovi aviokompanije, a ne
iznos aranžmana Opšti uslovi putovanja organizatora TA HaloTravel doo.
* u slučaju nemogućnosti realizacije putovanja -zatvaranja granica, nemogućnosti ulaska u Izrael, organizator garantuje povraćaj uplaćenih
sredstava putniku u rok od 21 radnih dana,
* cena aranžmana je podložna promeni, garantovan je samo uplaćeni deo aranžmana,ili aranžman uplaćen u celosti,
* istaknute cene aranžmana, su promotivne i važeće do popune mesta u toku promocije.
Aranţman obuhvata:
* transfer iz Beograda, Novog Sada, Niša do aerodroma (Sofija, Budimpešta),
* povratnu aviokartu sa ručnim prtljagom (dimenzij40x25x20 cm ), i kabinskim prtljagom do 10kg (dimenzija 55x40x20 cm)
* smeštaj 5 noćenja u hotelima sa 3 i 4**** u Tel Avivu, odnosno Jerusalimu (po izboru klijenta), u 1/2, 1/2+1 sobama,
* ishrana švedski sto, u izabranim hotelima, destinacijama,
* usluge stručnog vodiča za planirana razgledanja,
* usluge pratioca grupe tokom realizacije programa,
* transfer aerodrom-hotel-aerodrom, zavisno od broja putnika, po programu putovanja,
Aranţman ne obuhvata:
* individualne troškove putnika, ekstra hotelske usluge i troškove koji nisu obuhvaćeni datim programom,
* troškove obaveznog testranja PCR u zemlji, pre polaska
* troškove testova PCR u Izraelu (ukupno oko 80$),
* doplate za zamenu kabinskog za bagažni prtljag 20kg (oko 50€), ili dodatni prtljag po cenovniku aviokopanija,
* obavezno međunarodno putno zdravstveno osiguranje sa pokrićem za koronavirus,
* ulaznice za mesta koja se posećuju, lokaliteti, muzeji
* troškove napojnica u Izraelu u ukupnom iznosu od 25$,(plaća se u Izraelu inopartneru),
Cene fakultataivnih izleta:
Tel Aviv-45€, Vitlejem– 50€, Jerihon, Mrtvo More- 55€, Jerusalim- 45€ (cena iz hotela u Jerusalimu 30€), Akra,Haifa,Kesarija- 65€
Fakultativni izleti obuhvataju organizaciju, prevoz, panoramsko razgledanje, bez predviđenog ulaza u posebne lokalitete, dok je poseta
određenim manastirima, muzejima, lokalitetima, predviđena u pauzi. Minimum za realizaciju izleta je 15 učesnika. U slučaju manjeg broja
prijavljenih, organizator može ponuditei korigovanu cenu.
Način plaćanja: sva plaćanja se vrše u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije, na dan uplate, gotovinski,
platnim ili kreditnim karticama, čekovima građana, kreditom banke.
Dinamika plaćanja aranţmana:
Aranžman se može platiti u celosti , gotovinski, platnim/kreditnim karticama.
Aranžman se može platiti na rate tako što se prilikom rezervacije uplaćuje 25% na ime rezervacije, a ostatak (75% ) na 3 jednake rate do
14 dana pre polaska.
Moguće aranžman platiti na rate rezervacijom 25%, do 14 dana pre polaska još 35%, a preostali iznos aranžmana u iznosu 40% može se
platiti na 4 rate deponovanjem čekova, adm.zabrane na platu, kreditom banke ili kreditnim karticama. Deponovanje čekova, adm.zabrane,
regulisanje kredita ili plaćanje kreditnom karticom mora biti obavljeno najkasnije 14 dana pre puta.
Doplata za posebne usluge (1/1 soba, posebnu sobu , dodatnu uslugu u hotelu ), moguća na upit.
Napomene u vezi smeštaja:
* Hoteli su sa minimum 3*** ili 4*** u širem centru Tel Aviva i Jerusalima
* organizator zadržava pravo da usled prebukiranosti, goste smesti u hotel na sličnoj lokaciji, usluzi i kvalitetu,
* Smeštaj je u 1/2 sobama ili 1/2 sa pomoćnim/dodatnim krevetom, doručak i večera na bazi švedskog stola,
* Opis smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih
Posebni uslovi za putovanje:
* rok za prijavu za aranžman je najkasnije 15 dana pre polaska,
* za ovo putovanje, neophodno je posedovati:
– potvrdu o kompletno izvršenoj imunizaciji, od koje je prošlo 14 dana, samo sledećim vakcinama:
Pfizer, Moderna, AstraZeneca, Sinovac ili Sinopharm, Johnson & Johnson, Sputnik (vaćnost II doze 180 dana)
ili potvrdu o preleţanom COVID 19.
– Dodatno negativan PCR test, ne stariji od 72 sata prilikom ulaska u Izrael.
* prilikom prijave za aranžman, neophodan je pasoš, važeći min 6 meseci od datuma povratka, i potvrda o vakcinaciji,
* 15 dana pre puta neophodno je uplatiti troškove dodatnog testiranja u Izraelu ( 2 PCR testa) a koja se rade po sletanju odnosno pre
napuštanja Izraela prilikom povratka, u organizaciji inopartnera i nadležnih zdravstvenih službi u Izraelu,
* neophodno je posedovati putno zdravstveno osiguranje koje pokriva i lečenje bolesti prouzrokovane koronavirusom,
* prvog dana po sletanju, grupa se transferiše i smešta u hotel, do dobijanja negativnog rezultata PCR testa koji se radi na aerodromu po
sletanju, nakon čega počinje realizacija programa,
* u slučaju otkaza aranžmana od strane putnika, pre puta, zbog pozitivnog testa na COVID 19, moguće je odlaganje termina putovanja za
neki od narednih polazaka. U slučaju otkaza putnika iz drugih privatnih razloga, na iznos aviokarte primenjuju se uslovi aviokompanije, a ne
iznos aranžmana Opšti uslovi putovanja organizatora TA HaloTravel doo.
* u slučaju nemogućnosti realizacije putovanja -zatvaranja granica, nemogućnosti ulaska u Izrael, organizator garantuje povraćaj uplaćenih
sredstava putniku u rok od 21 radnih dana,
* cena aranžmana je podložna promeni, garantovan je samo uplaćeni deo aranžmana,ili aranžman uplaćen u celosti,
* istaknute cene aranžmana, su promotivne i važeće do popune mesta u toku promocije.
Aranţman obuhvata:
* transfer iz Beograda, Novog Sada, Niša do aerodroma (Sofija, Budimpešta),
* povratnu aviokartu sa ručnim prtljagom (dimenzij40x25x20 cm ), i kabinskim prtljagom do 10kg (dimenzija 55x40x20 cm)
* smeštaj 5 noćenja u hotelima sa 3 i 4**** u Tel Avivu, odnosno Jerusalimu (po izboru klijenta), u 1/2, 1/2+1 sobama,
* ishrana švedski sto, u izabranim hotelima, destinacijama,
* usluge stručnog vodiča za planirana razgledanja,
* usluge pratioca grupe tokom realizacije programa,
* transfer aerodrom-hotel-aerodrom, zavisno od broja putnika, po programu putovanja,
Aranţman ne obuhvata:
* individualne troškove putnika, ekstra hotelske usluge i troškove koji nisu obuhvaćeni datim programom,
* troškove obaveznog testranja PCR u zemlji, pre polaska
* troškove testova PCR u Izraelu (ukupno oko 80$),
* doplate za zamenu kabinskog za bagažni prtljag 20kg (oko 50€), ili dodatni prtljag po cenovniku aviokopanija,
* obavezno međunarodno putno zdravstveno osiguranje sa pokrićem za koronavirus,
* ulaznice za mesta koja se posećuju, lokaliteti, muzeji
* troškove napojnica u Izraelu u ukupnom iznosu od 25$,(plaća se u Izraelu inopartneru),
Cene fakultataivnih izleta:
Tel Aviv-45€, Vitlejem– 50€, Jerihon, Mrtvo More- 55€, Jerusalim- 45€ (cena iz hotela u Jerusalimu 30€), Akra,Haifa,Kesarija- 65€
Fakultativni izleti obuhvataju organizaciju, prevoz, panoramsko razgledanje, bez predviđenog ulaza u posebne lokalitete, dok je poseta
određenim manastirima, muzejima, lokalitetima, predviđena u pauzi. Minimum za realizaciju izleta je 15 učesnika. U slučaju manjeg broja
prijavljenih, organizator može ponuditei korigovanu cenu.
Način plaćanja: sva plaćanja se vrše u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije, na dan uplate, gotovinski,
platnim ili kreditnim karticama, čekovima građana, kreditom banke.
Dinamika plaćanja aranţmana:
Aranžman se može platiti u celosti , gotovinski, platnim/kreditnim karticama.
Aranžman se može platiti na rate tako što se prilikom rezervacije uplaćuje 25% na ime rezervacije, a ostatak (75% ) na 3 jednake rate do
14 dana pre polaska.
Moguće aranžman platiti na rate rezervacijom 25%, do 14 dana pre polaska još 35%, a preostali iznos aranžmana u iznosu 40% može se
platiti na 4 rate deponovanjem čekova, adm.zabrane na platu, kreditom banke ili kreditnim karticama. Deponovanje čekova, adm.zabrane,
regulisanje kredita ili plaćanje kreditnom karticom mora biti obavljeno najkasnije 14 dana pre puta.
Doplata za posebne usluge (1/1 soba, posebnu sobu , dodatnu uslugu u hotelu ), moguća na upit.
Napomene u vezi smeštaja:
* Hoteli su sa minimum 3*** ili 4*** u širem centru Tel Aviva i Jerusalima
* organizator zadržava pravo da usled prebukiranosti, goste smesti u hotel na sličnoj lokaciji, usluzi i kvalitetu,
* Smeštaj je u 1/2 sobama ili 1/2 sa pomoćnim/dodatnim krevetom, doručak i večera na bazi švedskog stola,
* Opis smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih
objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata.
* Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije smeštajnog objekta.Neki
oddopunskih sadržaja smeštajnih objekata su dostupni uz doplatu.Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih
sadražaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr.sef, parking, pogled, mini-bar, TV, klima uređaj)
Opšte napomene:
Proverite 3 dana pre putovanja tačno vreme i mesto polaska!
Obaveza je putnika da blagovremeno zakaže termin i obezbedi negativan PCR test pre polaska, koji ima važnost maximalno 72h,
Obaveza je putnika da poštuju sve epidemiološke mere koje su na snazi u Izraelu,
Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti (npr.dužine
trajanja obilazaka, termina polazaka…) i isključivo vodič – pratioc imaju ovlašćenje da odrede dužinu trajanja pauze ili obilaska,
Za sve informacije date usmenim, telefonskim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja
istaknut u prostorijama agencije,
Organizator putovanja zadžava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti na koje nije mogao da
utiče (npr.gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak..)
Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom
putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja,
Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za ulazak i boravak u
Izrael, i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave,
Agencija ne snosi odgovornost u slućaju da pogranične vlasti onemoguće putniku izlaz tj. napuštanje R.Srbije, ulaz na teritoriju EU u
slučaju transfera do obližnjeg aerodroma ili ulaz na teritoriju Izraela, i u tom slučaju će ovakav slučaj tretirati kao otkaz aranžmana
od strane putnika,
Molimo putnike da se blagovremeno informišu u agenciji ili na sajtu M.I.P Srbije o uslovima ulaska i boravka u Izraelu,
Program rađen na bazi minimum 30 prijavljenih putnika. Organizator zadržava pravo da u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih
putnika otkaže putovanje najkasanije 5 dana pre puta,
Obavezno blagovremeno proveriti u agenciji regulative vezane za dozvoljeni prtljag (dimenzija, težina, sadržaj),
Neophodno je da putnik uplati putno zdravstveno osiguranje sa pokrićem COVID dodatka,
OSIGURANJE I GARANCIJA PUTOVANJA:
U skladu sa odredbama Zakonu o turizmu, Organizator ima garancije putovanja u visini 50.000 eura, kojom se za slučaj A) insolventnosti
Organizatora putovanja obezbeđuju: 1. troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka Putnika sa putovanja u mesto polaska u zemlji i
inostranstvu, 2. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju, koje Organizator putovanja nije
realizovao, 3. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika u slučaju otkaza putovanja od strane Putnika, u skladu sa Opštim uslovima
putovanja, 4. potraživanja razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno
neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja i za slučaj; B) naknade štete obezbeđuje naknada štete,
koja se prouzrokuje Putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza Organizatora putovanja, koje su
određene Opštim uslovima i Programom putovanja: 1. za potraživanje uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom
putovanju koje Organizator putovanja nije realizovao i 2. za potraživanje razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o
turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja.
Period pokrića Garancije putovanja je od datuma njenog izdavanja pa do završetka turističkog putovanja, odnosno do povratka Putnika na
ugovoreno odredište. Garancija po Ugovoru o Garanciji putovanja zaključenog sa ugovaračem osiguranja Nacionalnom asocijacijom
turističkih agencija PU “YUTA”, Beograd, ul. Kondina br. 14, Polisa broj 300060052. Garancija putovanja se aktivira bez odlaganja,
odnosno u roku od 14 dana od dana nastanka osiguranog slučaja,kod Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU “YUTA”, 011 3228 686,
011 3228 687, pisanim putem ili telegramom na adresu YUTA, Beograd, ul. Kondina br. 14. ili na mail: garancijaputovanja@yuta.rs.
(Putnik svoja prava za naknadu štete ostvaruje na osnovu pravosnanžne i izvršne sudske presude, odnosno, odluke Arbitražnog suda ili
drugog vansudskog rešenja potrošačkog spora, u skladu sa ovim Opštim uslovima i Opštim uslovima YUTE.)
SREĆAN PUT ŢELI VAM VAŠ HALOTRAVEL
Organizator putovanja TA Halo Travel, licenca OTP br.254. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja agencije Halo Travel, koje su putnici dužni
da preuzmu prilikom rezervacije, i sa kojim su dužni da se upoznaju, što potvrđuju potpisom na ugovoru o putovanju. Program rađen na bazi
minimum 30 prijavljenih putnika. Organizator zadržava pravo da u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika otkaže putovanje najkasanije 5 dana pre puta.
po osobi od
copyright@2020. HALOTRAVEL
Powered by Infoklik AA