Drač – Hotel Horizont 4* polupansion

Drač (albanski Durrës) je grad i luka na obali Jadranskog mora, 33 km zapadno od Tirane. Drač je jedan od najstarijih gradova u Albaniji. Ovaj grad su osnovali Grci 627. god. pne. i nazvali ga Epidamnos. Tokom rimske vladavine preimenovan je u Dirahion. Sačuvan je venecijanski toranj i delovi gradskih zidina. Najzanimljiviji spomenik u gradu je amfiteatar iz II veka. Danas je Drač lep grad sa 114.000 stanovnika, turistički centar i najveća luka u Albaniji. Uz Valonu i Sarandu je najveće turističko mesto. Ispod starog grada razvio se novi sa lepim zgradama, bulevarima i šetalištima. Na južnom delu, nedaleko od centra je velika peščana plaža duga 40 km koju okružuju novoizgrađeni kvalitetni hoteli sa povoljnim cenama, diskoteke, restorani, kafei…

O hotelu

OPIS HOTELA:
Hotel Horizont 4* udaljen je 200 m od plaže, i oko 5 km od centra Drača i predstavlja gostima idealnu bazu za posetu Draču. Izlazi stazom na dugu peščanu plažu , sa mnogobrojnim restoranima i kaficima. Ovaj hotel raspolaže wellness centrom, fitnes centrom. Hotel raspolaže sa 64 standardne sobe, 14 superior soba, moderno uređene, prostrane sa balkonom, kao i 14 apartmana i 2 predsednička suite apartmana. Sve sobe poseduju klima-ure]aj, flat-screen TV sa satelitskim kanalima. Ćišćenje soba i zamena peškira se vrši svakodnevno. Hotel Horizont raspolaže bazenom na otvorenom, sa ležaljkama i barom. Parking ograničenog kapaciteta se nalazi ispred hotela. Usluga u hotelu je na bazi polupansiona, švedski sto.

Za sve goste na raspolaganju je plažni deo, sa suncobranima i ležaljkama uključenim u cenu.

Cenovnik

U cenu ulazi:
* smeštaj u izabranom hotelu sa navedenom uslugom.
* prevoz  turističkim autobusom (48-80mesta) ili minibusom (15-21mesto),za goste koji koriste aranžman sa prevozom,

* usluge vodiča tokom realizacije putovanja,

* usluge predstavnika agencije na destinaciji, na srpskom jeziku

U cenu NE ulazi:
* boravišna taksa 1 eur po osobi po danu po osobi, (plaća se uz aranžman),
* međunarodno putno zdravstvenio osiguranje, osiguranje od otkaza i sl.,

* fakultativni izleti organizovani tokom boravka od strane inopartnera,

* doplate za pogled more, pun pansion, 

Program putovanja:
1. DAN.      Novi Sad- Beograd- Čačak- Kruševac- Merdare/ * Ćuprija-Aleksinac-Niš-Prokuplje-Merdare
Okupljanje putnika na parkingu pola sata pre predviđenog vremena polaska. Polazak autobusa u navedeno vreme.

Noćna vožnja sa kraćim usputnim pauzama po potrebi.
2.-9. DAN. Drač
Dolazak jutarnjim časovima u Drač. Pauza do predviđenog smeštaja. Smeštaj i boravak u hotelu na bazi 7 noćenja i odabrane usluge.
9. DAN.      Drač –Kruševac- Čačak- Beograd- Novi Sad /* Drač-Kuršumlija-Prokuplje-Niš-Ćuprija
Napuštanje hotela. Polazak iz Drača u popodnevnim časovima. Vožnja sa kraćim usputnim pauzama po potrebi i na granicama.
10. DAN.    Dolazak na mesto polaska u predviđeno vreme. Kraj usluga.

Način plaćanja: sva plaćanja se vrše u din. protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan uplate.

Plaćanje je moguće izvršiti gotovinski, platnim i kreditnim karticama banke, adm.zabranom na platu, čekovima građana, ili uplatom na račun agencije.

Rezervacija:

 uplata 30% od celokupnog iznosa aranzmana , ostatak u jednakim ratama do 21 dana pre polaska,

 ili uplatom u celosti prilikom rezervacije aranžmana .

(za uplate u celosti za vreme trajanja akcije FirstMinute, agencija odobrava popust na aranžman)

Plaćanje na rate do polaska:

uplata 30% od celokupnog iznosa aranzmana,

ostatak u jednakim mesečnim ratama do 21 dana pre polaska,

Plaćanje na rate delom nakon povratka:

uplata 30% od celokupnog iznosa aranzmana,

deponovanje iznosa 50% čekovima/adm.zabrane, za rate koje dospevaju na naplatu posle puta,

isplata 20% od celokupnog iznosa aranzmana do 21 dana pre polaska,

NAPOMENA: za način plaćanja, neophodno je da se klijent izjasni prilikom rezervacije, i način plaćanja se definiše Ugovorom o putovanju. Za način plaćanja (odloženo u ratama, delom pre delom nakon povratka), rok za dostavu čekova građana ili adm. zabrane na platu je 10 dana nakon rezervacije. Ukoliko klijent nije deponovao garanciju plaćanja u datom roku, agencija organizator će smatrati da je izabran način plaćanja DO POLASKA i preostale uplate prihvatati sa rokom isplate do 21 dan pre polaska. Administrativne zabrane važe za radnike preduzeća/ustanova sa kojima organizator ima ugovor o saradnji i važe na originalnom obrascu organizatora.

U slučaju administrativnih ili proceduralnih neizvršenja plaćanja/transfera rate po osnovu adm.zabrane, klijent ima obavezu da sam izvrši uplatu organizatoru, direktno na račun ili u poslovnici organizatora.

Čekovi se datiraju na 10. ili 20.u mesecu, i SVI čekovi moraju na poleđini imati generalije izdavaoca čekova ( b.r.l.k., adresa,tel.)

Ukoliko klijent ne ispoštuje navedenu i ugovorenu dinamiku plaćanja, organizator zadržava pravo da ovakav slučaj tretira kao otkaz od strane putnika, i postupi po Opštim uslovima putovanja po članu 12. “Otkaz od strane putnika”.

 

Konektivni transfer cenovnik:

IZ GRADA

cena povratnog

transfera odrasli

 

cena deca do

07 godina

Subotica3.6002.500
Novi Sad2.0001.500
Zrenjanin2.0001.500
Kikinda2.6002.000
Šabac2.0001.500
Ruma2.0001.500
Pančevo1.5001.000
Beograd1.2001.000
S. Mitrovica2.0001.500
Kragujevac2.0001.500
Čačak3.0002.500
Kraljevo2.5002.000
Vrnjačka banja2.0001.500
Trstenik1.5001.000
Kruševac1.2001.000
Bor2.5002.000
Negotin2.5001.500
Knjaževac1.8001.300

Transfer se obavlja vozilom sa 4- 8 mesta ili mini autobusom do 20 mesta, zavisno od broja putnika.

             Transfer je dodatna usluga, i radi se na upit ukoliko ima slobodnih mesta.   

 

NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:
· U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka od 15h, a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 10h. Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi. Detaljniji opis smeštaja dostupan je u agenciji ili na web stranici hotela.
· Opis smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekata su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadražaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr.sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj). Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih
objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata.

  • Polupansion: način usluživanja švedski sto –zastupljena je domaća i internacionalna kuhinja.
  • U pojedinim smeštajnim objektima treći i četvrti ležaj mogu biti dodatni/pomoćni. Dimenzija i izgled i izgled pomoćnog ležaja zavise od smeštajnih objekata, moze biti sofa na razvlačenje, ili kao klasičan krevet.
    · Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije smeštajnog
    objekta. Svi hoteli raspolažu besplatnim wifi internetom u celom hotelu, ali organizator ne može da garantuje brzinu interneta u hotelu.

 

OPIS PREVOZA I NAPOMENE U VEZI PREVOZA:

Prevoz se obavlja modernim turističkim autobusima, TV, DVD, klima ili mini autobusima sa 8 -23 mesta zavisno od prijavljenih putnika. Agencija organizator može da transfer do letovališta i/ili transfer do mesta polaska organizuje autobusom i drugim prevoznim sredstvom na delovima puta (putnički kombi do 8 mesta, automobile 4-5 mesta).

Vanredno su moguca presedanja ili spajanje putnika iz dva vozila/autobusa, na određenom mestu polaska.

Obaveštenje o polasku biće istaknuto na sajtu organizatora najkasnije dan pre polaska, a putnici su dužni da se informišu i provere mesto polaska blaovremeno na sajtu organizatora ili na dežurni telefon agencije .

Sastanak grupe je 30 minuta pre polaska iz tabele. U toku puta je sa putnicima tehnički vodič ( pratioc grupe) koji je zadužen za prelaske granica, smeštaj gostiju i sl. Raspored sedenja u autobusu je određen redosledom uplata aranžmana i eventualno specifičnošću kategorije putnika (invaliditet putnika, godine starosti i sl.).

Rezervacija posebnog mesta u autobusu ( napred, pozadi i sl.) se vrši prilikom prijave uz doplatu od  20 evra po osobi.  Doplata za posebna mesta mora se unapred proveriti i blagovremeno rezervisati, ugovoriti i platiti u agenciji. Agencija ne garantuje raspoloživost zahtevanih mesta ukoliko nisu ugovorena. Doplata još jednog mesta staje po cenovniku iz tabele. Klijent je u obavezi da prihvati mesto po rasporedu sedenja koji je napravila agencija, osim ako nije prilikom rezervacije izvršio doplatu za određeno mesto u autobusu.

U slučaju da dva ili više putnika koji putuju zajedno polaze iz različitih mesta, agencija ne može garantovati da će prevoz biti obavljen istim prevoznim sredstvom i da će sedeti jedni do drugih, jer se prevoz često obavlja sa 2 i/ili više prevoznih sredstava, sa polaskom iz Novog Sada i Niša.

 

Promene mesta ulaska putnika a od strane putnika, moguće su najkasnije 14 dana pre datuma polaska u slučaju raspoloživosti mesta ulaska i ne mogu biti razlog odustajanja putnika od aranžmana.

Tokom vožnje autobusom zabranjeno je pušenje, konzumiranje alkohola i opojnih sredstava, kao i uznemiravanje ostalih putnika i personala agencije u realizaciji putovanja.

Organizator putovanja ne može da predvidi brzinu prolaska autobusa preko administrativnog prelaza i granice, niti da utiče na granične i carinske službe u njihovom radu, brzini i efikasnosti prelaska granice.

Pauze tokom vožnje su predviđene na 2,5-4 časova vožnje, na usputnim stanicama ili benzinskim pumpama.

Spajanje smena: ukoliko klijent koristi 2 ili više smena sa prevozom, odbitak je 25€ po osobi, ukupno, bez obzira na uzrast (odbitak se računa za odraslu osobu i dete)
Dolazak u letovalište, je organizovan da vozilo dođe do najbližeg stajališta/parkinga hotelu. Organizator ne može da garantuje da vozilo/autobus zbog gužve u saobraćaju i uskih ulica, bude u mogućnosti da se parkira ispred samog hotela.

Putnik je u obavezi da brine o svom prtljagu i vrednostima ponetim na put, a organizator preuzima odgovornost samo u okviru zakonskih saobraćajnih propisa i regulativa. Takođe, putnici su obavezni da sami svoj prtljag prenesu od mesta izlaska do smeštaja/hotela. Organizator može primiti zahtev za transfer prtljaga, za kategorije putnika koji nisu u mogućnosti da sami prenesu svoje stvari, najkasnije 14 dana pre polaska na put, i izvestiti klijenta najkasnije 7 dana pre puta o mogućnosti transfera prtljaga, uslovima i ceni.

Dolazak autobusa na destinaciju je planiran u prepodnevnim časovima (7-11h), ali zavisi od gužve u saobraćaju, granici, vremenskim i drugim uslovima na putu.

Predviđeno vreme povratka iz Drača je u 17h ili ranije, a za tačno vreme povratka putnici su dužni da se informišu na info tabli,vidno istaknutoj u holu smeštaja/hotela, najkasnije dan pre povratka, kao i od našeg predstavnika na destinaciji.

Usluga posebne usluge prevoza za Drač iznosi 40€ po osobi /deca do 12god.30€ iz Niša, doplata za polaske severnije od Niša+10€, doplata Novi Sad polazak 20€.  

 ALBANIJA –Drač autobusom
Okvirno vreme polaska autobusa:
17.30h   NOVI SAD Parking kod lokomotive                                           
19.00h   BEOGRAD Mega Maxi (bivši Tempo Ada)

20.45h   PRELJINA T.C. Emmezeta Preljina

20.10h   KRAGUJEVAC-organizovan transfer

21.00h   MRČAJEVCI Nis Petrol

22.00h   KRALJEVO OMV pumpa

22.30h   VRNJAČKA BANJA Vrnjci autobusko stajaliste

22.10h   JAGODINA pumpa “Coral”

22.30h   ĆUPRIJA motel/izlaz autoput

22.40h   POJATE pumpa “Eco” naplatna rampa

22.20h   PARAĆIN motel “Tito”

22.45h   TRSTENIK OMV Pumpa

23.30h   KRUŠEVAC Bronx stajaliste kod “Madere”

23.45h   NIŠ – parking ispred Luk oil pumpe, Bul.12.februar

00.30h   BLACE Savic petrol

00.30h   PROKUPLJE Mega market “Rič” centar
00.45h   BELOLJIN Autobusko stajalište u centru
01.15h   KURŠUMLIJA Solunac petrol

DOKUMENTA ZA PUTOVANJE:

Za ulazak na teritoriju A.P. Kosova i Metohije neophodna je samo lična karta, a za maloletnu decu koja je ne poseduju neophodan je izvod iz matične knjige rodjenih sa zalepljenom fotografijom, overenom pečatom opštine.

Nije moguće ući na teritoriju A.P. Kosova i Metohije  sa pasošem R.Srbije. 

Za ulazak na teritoriju Republike Albanije neophodan je važeći pasoš ili važeća lična karta.

Putnici koji ne poseduju dokumenta Republike Srbije, strani državljani, dužni su da se blagovremeno informišu o regulativama ulaska i tranzitiranja kroz A.P. Kosovo i Metohija, kao i o uslovima ulaska i boravka u Republici Albaniji, a u slučaju neophodnih viza, sami pribave iste.

MALOLETNA LICA koji putuju bez roditelja moraju da poseduju saglasnost oba roditelja, a oni koji putuju sa jednim
roditeljem – saglasnost roditelja koji ne putuje, u pisanoj formi i overenu kod nadležnih organa.
Za sve informacije date usmenim, telefonskim ili elektronskim putem organizator ne snosi odgovornost.

 

PROTOKOL PUTOVANJA ZA GRAĐANE SRBIJE, TOKOM PANDEMIJE COVID19:

Državljani Republike Srbije koji putuju u Republiku Albaniju, na graničnom i administrativnom prelazu, moraju posedovati jedan od sledećih dokumenata:

  • Potvrda o vakcinaciji (potrebno da je od datuma potpune vakcinacije proteklo najmanje dve nedelje) ili
  • Negativan PCR test (ne stariji od 72 sata) ili brzi antigenski test (ne stariji od 48 sati) ili
  • Potvrda o preležanoj bolesti COVID-19 (validna do 6 meseci nakon izlečenja) ;
  • Navedena pravila važe za sva lica (osim za decu do 6 godina starosti), uključujući i ona koja tranzitiraju kroz R. Albaniju.

OSIGURANJE I GARANCIJA PUTOVANJA:.

U skladu sa odredbama Zakonu o turizmu, Organizator ima garancije putovanja u visini 30.000 eura, kojom se za slučaj A) insolventnosti Organizatora putovanja obezbeđuju: 1. troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka Putnika sa putovanja u mesto polaska u zemlji i inostranstvu, 2. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju, koje Organizator putovanja nije realizovao, 3. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika u slučaju otkaza putovanja od strane Putnika, u skladu sa Opštim uslovima putovanja, 4. potraživanja razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja i za slučaj; B) naknade štete obezbeđuje naknada štete, koja se prouzrokuje Putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza Organizatora putovanja, koje su određene Opštim uslovima i Programom putovanja: 1. za potraživanje uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju koje Organizator putovanja nije realizovao i 2. za potraživanje razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja. Period pokrića Garancije putovanja je od datuma njenog izdavanja pa do završetka turističkog putovanja, odnosno do povratka Putnika na ugovoreno odredište. Garancija po Ugovoru o garanciji putovanjazaključenog sa ugovaračem osiguranja Nacionalnom asocijacijom turističkih agencija PU “YUTA” , Beograd, ul. Kondina br. 14, Polisa broj 700761-020681/vv. Garancija putovanja se aktivira bez odlaganja, odnosno u roku od 14 dana od dana nastanka osiguranog slučaja, kod Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU “YUTA”,011 3228 686, 011 3228 687, pisanim putem ili telegramom na adresu YUTA, Beograd, ul. Kondina br. 14 ili na mail: garancijaputovanja@yuta.rs (Putnik svoja prava za naknadu štete ostvaruje na osnovu pravosnažne i i izvršne sudske presude, odnosno, odluke Arbitražnog suda ili drugog vansudskog rešenja potrošačkog spora, u skladu sa ovim Opštim uslovima i Opštim uslovima YUTE.)

SREĆAN PUT ŽELI VAM VAŠ HALOTRAVEL

Organizator putovanja TA Halo Travel, licenca OTP br.217/2021. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja agencije Halo Travel, koje su putnici dužni da preuzmu prilikom rezervacije, i sa kojim su dužni da se upoznaju, što potvrđuju potpisom na ugovoru o putovanju. Program rađen na bazi minimum 45 prijavljenih putnika. Organizator zadržava pravo da u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika otkaže putovanje najkasanije 5 dana pre puta

Cena

po osobi od

199 €
REZERVIŠI
Call Now Button