Hotel Granada Luxury 5*

Belek – Moderno i luksuzno letovalište, nalazi se na 35km od Antalije. 
Luksuzni hoteli visokog kvaliteta, mnogobrojni golf tereni, mirisne borove šume, antički gradovi Perge i Aspendos, vodopad Manavgat su samo deo turističkih atrakcija Beleka.

OPIS SMEŠTAJA:

Hotel Granada Luxury Belek 5*

Hotel je otvoren 2017. godine i zauzima površinu od 100.000m2. U ponudi ima 872 moderno sređene smeštajne jedinice, nekoliko restorana i brojne bazene. Preporučuje se gostima svih uzrasta zbog raznovrsnog sadržaja, kvalitetne usluge i dobre lokacije. Za decu tu su otvoreni i zatvoreni bazen, aqua park, otvoreno i zatvoreno igralište, mini disco, čak dva mini cluba, bioskop i dečiji meni. Brojne pogodnosti i olakšice za porodice sa malim bebama, jer je hotel baby friendly. Plaža: Hotel ima svoju 80m dugačku peščanu plažu. Od plaže udaljen je oko 1,7km a do nje redovno vozi shutle bus. Upotreba suncobrana, ležaljki i peškira je besplatna. Hotel u ponudi ima 872 smeštajne jedinice i sve imaju balkon, klima uređaj, LCD TV, mini bar (koji se dopunjava dnevno), sef, fen za kosu, Wi-Fi.

Standard sobe su veličine 25-36m2 i mogu imati pogled na baštu ili na bazen.
Family room su veličine oko 37m2, sastoje se od dve spavaće sobe i mogu imati pogled na bazen ili baštu.
Family deluxe su veličine 45-63m2, sastoje se od dve spavaće sobe i mogu imati pogled na bazen ili baštu. Hotel ima i 9 soba za osobe sa posebnim potrebama, koje nemaju balkon.

 Usluga u hotelu je Ultra All Inclusive – doručak, kasni doručak, ručak, večera (samoposluživanje – izbor više jela po hotelskim pravilima). Gostima je na raspolaganju i 4 a’ la carte restorana (Fuego Steak House, Carat VIP, The Azul Felicia i Turkuaz). U hotelskoj ponudi je i nekoliko barova (Pool Bar, Lobby Bar, Terrace Bar, Perla Vip Lounge Bar, Back Street Bar, Black Sport’s Bar, Dionysos Wine Corner, Amfi Bar, Indoor Pool Bar, Turkuaz Bar, Maldive Bar, Beer House, Frozen Bar, Long Bar i Beach Bar). U koncept su ukljuceni sladoledi, vafli, lokalna alkoholna i bezalkoholna pića.

 Plaća se: a’ la carte restorani, uvozna alkoholna i bezalkoholna pića kao i sve ostalo van koncepta. Hotel ima brojne bazene, dva bazena sa aqua parkom, bazen samo za odrasle, fitnes centar, stoni tenis, tenis, mini fudbal, dnevnu i večernju animaciju, tursko kupatilo, dve saune, parno kupatilo, slanu soba, šok tuš, prostor za rekreaciju, zatvoreni bazen sa morskom vodom. Ostali sadržaji: doktor, usluge pranja i peglanja veša, biblioteka, prodavnica čokolade, prodavnica srebra, prodavnice nakita, rent-a-car, fotograf, prodavnica suvenira, frizerski salon, mini market, Wi-Fi u javnim prostorijama hotela.

Napomena: Hotel ima pravo izmene inclusive koncepta bez prethodne najave za koje organizator putovanja ne snosi odgovornost.

Program putovanja

CENA ARANŽMANA OBUHVATA:

*Avio prevoz – čarter let – Niš – Antalija/Alanja – Niš,

*Ručni prtljag (7 kg) i čekirani prtljag (23 kg) – po osobi,

*Aerodromske takse i YQ taksu (taksa za poskupljenje goriva),

*Smeštaj u izabranom hotelu na bazi odabrane usluge i broja noćenja,

*Usluga predstavnika na destinaciji,

*Troškovi organizacije.

 

CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

*Međunarodno putno zdravstveno osiguranje,

*Organizovan transfer do aerodroma,

*povećanje YQ takse (taksa za poskupljenje goriva)-podložna promeni sve do polaska na put. Iznos povećanja određuje avio   kompanija. Visina doplate ne može biti osnov otkaza aranžmana. Ukoliko putnik ipak želi da otkaže putovanje, primenjuju sa Opšti uslovi putovanja agencije,

*Troškovi fakultativnih izleta.

 

NAČIN PLAĆANJA:

Rezervacija: uplata 30% od celokupnog iznosa aranzmana, ostatak u jednakim ratama do 21 dan pre polaska ili uplatom u celosti prilikom rezervacije aranžmana.

Plaćanje na rate:

uplata 30% od celokupnog iznosa aranzmana,

ostatak od 30% do 21 dan pre polaska,

ostatak od 40% u jednakim mesečnim ratama do 20.12.2023. godine. uz deponovanje čekova ili overene administrativne zabrane, kreditne kartice obavezno najkasnije 10 dana po rezervacijii

NAPOMENA:
Za način plaćanja, neophodno je da se klijent izjasni prilikom rezervacije, i način plaćanja se definiše Ugovorom o putovanju. Za način plaćanja (odloženo u ratama, delom pre delom posle puta), rok za dostavu čekova građana ili adm. zabrane na platu je 10 dana nakon rezervacije. Ukoliko klijent nije deponovao garanciju plaćanja u datom roku, agencija organizator će smatrati da je izabran način plaćanja DO POLASKA. Administrativne zabrane važe za radnike preduzeća/ustanova sa kojima organizator ima ugovor o saradnji i važe na originalnom obrascu organizatora. Čekovi se datiraju na 10. ili 20.u mesecu, i SVI čekovi moraju na poleđini imati generalije izdavaoca čekova ( b.r.l.k., adresa,tel.)

 

Cene su informativnog karaktera i se mogu korigovati shodno Opštim uslovima putovanja, a u slučaju promena u kursu razmene valuta i promene tarifa prevoznika i promene cene avio taksi.

 

PROGRAM PUTOVANJA:

 

1.Dan- Niš (aerodrom Konstantin Veliki) – Antalija/Alanja – Sastanak grupe na aerodromu „Konstantin Veliki“ dva sata pre poletanja. Let avio kompanijom Air Serbia Niš – Antalija/Alanja. Po sletanju na aerodrom, transfer putnika do odabranog hotela. Smeštaj putnika.

2.-10/11. Dan – Boravak putnika u hotelu na bazi izabrane usluge.

11./12. Dan – Napuštanje hotela putnika po pravilima hotela. Transfer putnika od hotela do aerodroma. Direktan let  kompanijom Air Serbia Antalija/Alanja – Niš. Sletanje u Niš. Kraj programa.

 

VAŽNE NAPOMENE:

Ulazak u Tursku je dozvoljen državljanima Srbije. Sve COVID mere za ulazak su ukinute.

Za ulazak na teritoriju Turske neophodan je pasoš koji važi još 6 meseci od datuma povratka sa putovanja

Putnik je u obavezi da se informiše o uslovima ulaska pre puta jer se uslovi ulaska stalno menjaju.

Shodno epidemiološkoj situaciji u svetu sve destinacije se vode pravilima koja propisuje Svetska zdravstvena organizacija.

 

Obaveštenje o polasku/vremenu leta biće istaknuto na sajtu organizatora najkasnije dan pre polaska, a putnici su dužni da se informišu i provere vreme leta blaovremeno na sajtu organizatora ili na dežurni telefon agencije.

* Vreme leta isključivo određuje avio kompanija i agencija ne može da utiče na raspored letenja (agencija će odmah po dobijanju satnice leta istaći na sajtu)

*  napominjemo da je zbog dozvola letenja, međudržavnih ugovora za čartet letove moguća blagovremena izmena datuma letova

*  YQ taksa je podložna promeni sve do polaska na put, a iznos određuje avio kompanija. Visina doplate ne može biti osnov otkaza aranžmana. Ukoliko putnik ipak želi da otkaže putovanje, primenjuju sa Opšti uslovi putovanja agencije.

*  Obaveza je putnika da budu na aerodromu dva (2) časa pre predviđenog leta,

*  Obavezno preuzeti Opšte uslove putovanja organizatora i sa istim se upoznati pre prijave za aranžman,

*  Pročitati i proučiti detaljan opis smeštaja (lokacija, udaljenost od plaže, centra, usluga, servis…) prilikom rezervacije

*  Detaljan opis hotela dostupan na sajtu organizatora.

*  Putnici su dužni da se ponašaju i koriste uskuge hotela shodno hotelskim pravilima

* Agencija ne snosi odgovornost u slućaju da pogranične vlasti onemoguće putniku izlaz tj. napuštanje R.Srbije, ulaz na teritoriju Turske i u tom slučaju će se ovakav slučaj  tretirati kao otkaz aranžmana od strane putnika i primenjivati Opšti uslove putovanja

 

OSIGURANJE I GARANCIJA PUTOVANJA:

U skladu sa odredbama Zakonu o turizmu, Organizator ima depozit u visini od 2.000  eura  i garanciju putovanja za kategoriju licence A u visini od 50.000 eura, kojom se za slučaj A) insolventnosti Organizatora putovanja obezbeđuju: 1. troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka Putnika sa putovanja u mesto polaska u zemlji i inostranstvu, 2. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju, koje Organizator putovanja nije realizovao, 3. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika u slučaju otkaza putovanja od strane Putnika, u skladu sa Opštim uslovima putovanja, 4. potraživanja razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja i za slučaj; B) naknade štete obezbeđuje naknada štete, koja se prouzrokuje Putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza Organizatora putovanja, koje su određene Opštim uslovima i Programom putovanja: 1. za potraživanje uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju koje Organizator putovanja nije realizovao i 2. za potraživanje razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja. Period pokrića Garancije putovanja je od datuma njenog izdavanja pa do završetka turističkog putovanja, odnosno do povratka Putnika na ugovoreno odredište. Garancija po polisi broj 30000031790 od 01.12.2022.god.  Akcionarskog društva za osiguranje Milenijum osiguranje a.d.o., Garancija putovanja se aktivira bez odlaganja, odnosno u roku od 14 dana od dana nastanka osiguranog slučaja, Akcionarskog društva za osiguranje Milenijum osiguranje a.d.o., (Putnik svoja prava za naknadu štete ostvaruje na osnovu pravosnanžne i izvršne sudske  presude, odnosno, odluke Arbitražnog suda ili drugog vansudskog rešenja potrošačkog spora, u skladu sa ovim Opštim uslovima i Opštim uslovima YUTE.)

SREĆAN PUT ŽELI VAM VAŠ HALOTRAVEL

Organizator putovanja TA Halo Travel, licenca OTP br.217/2021. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja agencije Halo Travel, koje su putnici dužni da preuzmu prilikom rezervacije, i sa kojim su dužni da se upoznaju, što potvrđuju potpisom na ugovoru o putovanju. Program rađen na bazi minimum 30 prijavljenih putnika. Organizator zadržava pravo da u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika otkaže putovanje najkasanije 5 dana pre puta.

 

 

Cena

po osobi od

od 2149eur
REZERVIŠI
Call Now Button