Lutraki je popularno turističko mesto u Grčkoj, smešteno na obali Korintskog zaliva, oko 80 km zapadno od Atine. Grad je poznat po svojim termalnim izvorima i banjama, koje datiraju još iz antičkih vremena i privlače posetioce zbog svojih lekovitih svojstava. Osim banja, Lutraki nudi prelepe plaže kristalno čisto more i brojne restorane i barove.
CENA ARANŽMANA OBUHVATA:
*Avio prevoz – redovna linija – Niš – Atina – Niš, kompanija Air Serbia
*Ručni prtljag (8 kg) i čekirani prtljag (23 kg) – po osobi,
*Aerodromske takse i YQ taksu (taksa za poskupljenje goriva),
*Smeštaj u izabranom hotelu na bazi odabrane usluge i broja noćenja,
*Usluga predstavnika na destinaciji,
*Organizovan transfer od aerodroma u Atini do odabranog hotela/ od odabranog hotela do aerodroma u Atini
*Troškovi organizacije.
CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:
*Međunarodno putno zdravstveno osiguranje,
*Organizovan transfer do aerodroma u Nišu
*povećanje YQ takse (taksa za poskupljenje goriva)-podložna promeni sve do polaska na put. Iznos povećanja određuje avio kompanija. Visina doplate ne može biti osnov otkaza aranžmana. Ukoliko putnik ipak želi da otkaže putovanje, primenjuju sa Opšti uslovi putovanja agencije.
*Troškovi fakultativnih izleta.
First minute akcija:
* 5% popusta za sve rezervacije do 10.01.2025.
* 7% popusta za uplate u celosti do 10.01.2025.
POPUST VAŽI DO POPUNE ODREĐENOG BROJA KAPACITETA ILI ISTEKA PROMOTIVNOG PERIODA
NAČIN PLAĆANJA:
Rezervacija: uplata 30% od celokupnog iznosa aranzmana, ostatak u jednakim ratama do 21 dan pre polaska ili uplatom u celosti prilikom rezervacije aranžmana.
Plaćanje na rate:
uplata 30% od celokupnog iznosa aranzmana,
ostatak od 30% do 21 dan pre polaska,
ostatak od 40% u jednakim mesečnim ratama do 20.12.2025. godine. uz deponovanje čekova ili overene administrativne zabrane,
kreditne kartice obavezno najkasnije 10 dana po rezervacijii
NAPOMENA:
Za način plaćanja, neophodno je da se klijent izjasni prilikom rezervacije, i način plaćanja se definiše Ugovorom o putovanju. Za način plaćanja (odloženo u ratama, delom pre delom posle puta), rok za dostavu čekova građana ili adm. zabrane na platu je 10 dana nakon rezervacije. Ukoliko klijent nije deponovao garanciju plaćanja u datom roku, agencija organizator će smatrati da je izabran način plaćanja DO POLASKA. Administrativne zabrane važe za radnike preduzeća/ustanova sa kojima organizator ima ugovor o saradnji i važe na originalnom obrascu organizatora. Čekovi se datiraju na 10. ili 20.u mesecu, i SVI čekovi moraju na poleđini imati generalije izdavaoca čekova ( b.r.l.k., adresa,tel.)
Cene su informativnog karaktera i se mogu korigovati shodno Opštim uslovima putovanja, a u slučaju promena u kursu razmene valuta i promene tarifa prevoznika i promene cene avio taksi.
PROGRAM PUTOVANJA:
1.Dan- Niš (aerodrom Konstantin Veliki) – Atina – Sastanak grupe na aerodromu „Konstantin Veliki“ dva sata pre poletanja. Let avio kompanijom Air Serbia Niš – Atina. Po sletanju na aerodrom u Atini i pasoške kontrole, transfer putnika do odabranog hotela. Smeštaj putnika.
2.-8. Dan – Boravak putnika u hotelu na bazi izabrane usluge.
8.Dan – Napuštanje hotela putnika po pravilima hotela. Transfer putnika od hotela do aerodroma u Atini. Direktan let kompanijom Air Serbia Atina – Niš. Sletanje u Niš. Kraj programa.
OPIS SMEŠTAJA:
HOTEL MANTAS 4*
Hotel Mantas 4* nalazi se na svega 30 metara od šoping zone, 150 metara od plaže i šetališta. Sjajno pozicioniran hotel pored kog se nalaze brojni kafići, restorani, taverne… Hotel poseduje recepciju ( radi 24 h ), lobi bar, lift, restoran, besplatan wi fi. Sve sobe poseduju fen za kosu, klimu, mini frižider, sef, telefon, besplatan wi fi, terasu, kupatilo. Ovaj hotel je jedan od najpopularnijih kod srpskih turista.
NAPOMENA U VEZI PLAŽE: NA SVIM PLAŽAMA U LUTRAKIJU UZ KONZUMACIJU PIĆA MOGUĆE JE KORIŠĆENJE LEŽALJKI I SUNCOBRANA!
VAŽNE NAPOMENE:
* Obaveštenje o polasku/vremenu leta biće istaknuto na sajtu organizatora najkasnije dan pre polaska, a putnici su dužni da se informišu i provere vreme leta blaovremeno na sajtu organizatora ili na dežurni telefon agencije.
* Vreme leta isključivo određuje avio kompanija i agencija ne može da utiče na raspored letenja (agencija će odmah po dobijanju satnice leta istaći na sajtu)
* napominjemo da je zbog dozvola letenja, međudržavnih ugovora za čartet letove moguća blagovremena izmena datuma letova
* YQ taksa je podložna promeni sve do polaska na put, a iznos određuje avio kompanija. Visina doplate ne može biti osnov otkaza aranžmana. Ukoliko putnik ipak želi da otkaže putovanje, primenjuju sa Opšti uslovi putovanja agencije.
* Obaveza je putnika da budu na aerodromu dva (2) časa pre predviđenog leta,
* Obavezno preuzeti Opšte uslove putovanja organizatora i sa istim se upoznati pre prijave za aranžman,
* Pročitati i proučiti detaljan opis smeštaja (lokacija, udaljenost od plaže, centra, usluga, servis…) prilikom rezervacije
* Detaljan opis hotela dostupan na sajtu organizatora.
* Putnici su dužni da se ponašaju i koriste uskuge hotela shodno hotelskim pravilima
* Agencija ne snosi odgovornost u slućaju da pogranične vlasti onemoguće putniku izlaz tj. napuštanje R.Srbije, ulaz na teritoriju Grčke i u tom slučaju će se ovakav slučaj tretirati kao otkaz aranžmana od strane putnika i primenjivati Opšti uslove putovanja.
OSIGURANJE I GARANCIJA PUTOVANJA:
U skladu sa odredbama Zakonu o turizmu, Organizator ima depozit u visini od 2.000 eura i garanciju putovanja za kategoriju licence A u visini od 100.000 eura, kojom se za slučaj A) insolventnosti Organizatora putovanja obezbeđuju: 1. troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka Putnika sa putovanja u mesto polaska u zemlji i inostranstvu, 2. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju, koje Organizator putovanja nije realizovao, 3. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika u slučaju otkaza putovanja od strane Putnika, u skladu sa Opštim uslovima putovanja, 4. potraživanja razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja i za slučaj; B) naknade štete obezbeđuje naknada štete, koja se prouzrokuje Putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza Organizatora putovanja, koje su određene Opštim uslovima i Programom putovanja: 1. za potraživanje uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju koje Organizator putovanja nije realizovao i 2. za potraživanje razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja. Period pokrića Garancije putovanja je od datuma njenog izdavanja pa do završetka turističkog putovanja, odnosno do povratka Putnika na ugovoreno odredište. Garancija po polisi broj 30000046340 od 01.12.2024.god. Akcionarskog društva za osiguranje Milenijum osiguranje a.d.o., Garancija putovanja se aktivira bez odlaganja, odnosno u roku od 14 dana od dana nastanka osiguranog slučaja, Akcionarskog društva za osiguranje Milenijum osiguranje a.d.o., (Putnik svoja prava za naknadu štete ostvaruje na osnovu pravosnanžne i izvršne sudske presude, odnosno, odluke Arbitražnog suda ili drugog vansudskog rešenja potrošačkog spora, u skladu sa ovim Opštim uslovima i Opštim uslovima YUTE.)
SREĆAN PUT ŽELI VAM VAŠ HALOTRAVEL
Organizator putovanja TA Halo Travel, licenca OTP br.217/2021. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja agencije Halo Travel, koje su putnici dužni da preuzmu prilikom rezervacije, i sa kojim su dužni da se upoznaju, što potvrđuju potpisom na ugovoru o putovanju. Program rađen na bazi minimum 30 prijavljenih putnika. Organizator zadržava pravo da u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika otkaže putovanje najkasanije 5 dana pre puta.
po osobi od
copyright@2020. HALOTRAVEL
Powered by Infoklik AA