Temišvar, Dan Primirja 09.11.

Hotel 4* u centru grada, bazen & spa

AUTOBUSOM 3 DANA / 1 NOĆENJE, SA IZLETOM ZA ARAD
polazak 10.11.2025, povratak 13.11.2025.

DAN 1. nedelja /09.11.2025. Niš – Beograd- Temišvar
Sastanak putnika na parking NIS pumpe Bul.12.februaar br.150. u 23.45. Vožnja autoputem, ukrcaj putnika u  Beogradu, Sava Centar (transfer putnika iz Novog Sada do Beograda). Vožnja sa usputnim zadržavanjima radi odmora i obavljanja graničnih formalnosti.

DAN 2. ponedeljak /10.11.2025.  Temišvar

Dolazak u Temišvar u jutarnjim časovima, najveći, najznačajniji i jedan od najlepših gradova Banata (odlaganje stvari u hotelu, ukoliko sobe nisu spremne, zvanično ulazak u sobe moguć posle 14h). Razgledanje grada: najuži centar – Trg pobede, na kojem se nalazi zgrada Nacionalne Opere i teatar, sagrađen 1872. godine, Saborna crkva Banatske mitropolije, kip vučice koja hrani Romula i Rema, Trg slobode, stara gradska većnica, sagrađena 1734. godine, u baroknom stilu, kip Device Marije i statua Decebala, nacionanog junaka Rumunije. Obilazak Trga ujedinjenja gde se nalazi stub Svetog Trojstva ili Stub kuge, potom rimokatolička katedralna crkva, Barokna palata nekada sedište Srpske Vojvodine i Saborna crkva srpske pravoslavne crkve iz 1748. godine…. U popodnevnim časovima smeštaj u hotel. Slobodno vreme ili moguć fakultativni ili individualni odlazak u Iulisu Mall, veliki tržni centar. Noćenje.

DAN 3. utorak /11.11.2025. izlet za Arad- Temišvar- Beograd

Doručak. Napuštanje hotelskih soba. Slobodno vreme ili fakultativni izlet u Arad (55km). Panoramsko razgledanje: Minoritske crkve, Aradsko-čanadske palate, Najmanove i Feldesove palate, Trgovačke škole, Industrijsko-narodne banke, porodične kuće Emila Tabakovića, projektanta napred navedenih arhitekrtonskih dela, Okružne većnice iz 1865. godine, Državnog teatra iz 1874. godine… Obilazak Srpske pravosalvne crkve gde je sahranjen Sava  Tekelija. Povratak u Temišvar. U kasnom popodnevnim časovima polazak za Srbiju.

Dolazak u Beograd u kasnim večernjim časovima (transfer putnika do Novog Sada). Nastavak puta za Niš.

DAN 4. sreda /12.11.2025. Beograd- Niš

..dolazak na mesto polaska posle ponoći, u zavosnosti  od uslova na putu i zadržavanja na graničnim prelazima. Kraj programa.

Promo cena aranžmana89€
Moućnost plaćanja aranžmana na više mesečnih rata do kraja godine U cenu je uračunato:

U cenu je uračunato:

  • 1 noćenje sa doručkom u hotelu Timisoara 4*, sa bazenom i spa uslugom, u Temišvaru (1/2 i 1/2+1 sobama, TWC) ,
  • prevoz visokokvalitetnim turističkim autobusima (AC, TV), usluge vodiča i pratioca grupe, razgledanja po programu,
  • usluge pratioca grupe,
  • organizacija puta,
  • razgledanje Temišvara sa turističkim vodičem

 

U cenu nije uračunato:

  • ulaznice za lokalitete i muzeje,
  • boravišna taksa,
  • obavezno međunarodno zdravstveno osiguranje,
  • individualni i ekstra hotelski troškovi.
  • fakultativni izleti
  • doplata za 1/1 sobu, 50€
  • doplate za transfer putnika iz Novog Sada

 

Fakultativni izlet:

Arad 20 eur (prevoz, usluge vodiča, obilazak)

Cena je podložna promeni, minimum za realizaciju izleta je 25 putnika. U slučaju manjeg broja prijavljenih, agencija može ponuditi korigovanu cenu. Klijent nije u obavezi da prihvati korekciju organizacije izleta i korigovanu cenu.

 

Doplate: za  1/1 sobu: + 50eur (na upit)

Način plaćanja: sva plaćanja se vrše u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS

 

NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:

* Hotel planiran za smeštaj grupe je hotel Timisoara 4* (nalazi se u samom centru grada), https://hoteltimisoara.ro/

*Ishrana u hotelu je na bazi noćenja sa doručkom, usluga švedski sto,

*Smeštaj je u 1/2 ili1/2+1 sobama i /ili hotelskim apartmanima, TWC, sa SAT TV,

*U slučaju prebukiranosti, organizator može smestiti goste u sličan hotel po kvalitetu, lokaciji i uslugama,

*Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata.

*Internet/wifi je dostupan, ali agencija ne može da garantuje kvalitet mreže i dostupnost u svim delovima hotela,

*Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije smeštajnog objekta.

*Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekata su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadražaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr.sef, parking, pogled, mini-bar, TV, klima uređaj).

 

OPŠTE NAPOMENA:

  • Proverite 3 dana pre putovanja tačno vreme i mesto polaska.
  • Proverite blagovremeno važnost vaših putnih isprava
  • Kod autobuskih aranžmana predviđene su pauze radi usputnog odmora na oko 3 do 4 sata vožnje. Zaustavljanja su na usputnim stajalištima ili benzinskim pumpama, a u zavisnosti od uslova na putu i raspoloživosti kapaciteta stajališta.
  • Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti (npr.dužine trajanja obilazaka, termina polazaka…)
  • Za sve informacije date usmenim, telefonskim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja istaknut u prostorijama agencije
  • Organizator putovanja zadžava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr.gužva na granicama, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak..).
  • Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja.
  • Maloletni putnici ukoliko putuju bez roditelja moraju imati overenu saglasnost roditelja
  • Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sani da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave
  • Agencija ne snosi odgovornostu slućaju da pogranične vlasti onemoguće putniku izlaz tj. napuštanje R.Srbije, ulaz na teritoriju EU i u tom slučaju će ovakav slučaj tretirati kao otkaz aranžmana od strane putnika, shodno Opštim uslovima putovanja,
  • Nepoštovanje obaveštenja o vremenu dobijenih od vodiča, putnik preuzima obavezu da o svom trošku se preveze na narednu lokaciju, lakalitet, ,  gde se nalazi grupa predvođena vodičem

 

OSIGURANJE I GARANCIJA PUTOVANJA:

U skladu sa odredbama Zakonu o turizmu, Organizator ima depozit u visini od 2.000  eura  i garanciju putovanja za kategoriju licence A u visini od 100.000 eura, kojom se za slučaj A) insolventnosti Organizatora putovanja obezbeđuju: 1. troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka Putnika sa putovanja u mesto polaska u zemlji i inostranstvu, 2. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju, koje Organizator putovanja nije realizovao, 3. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika u slučaju otkaza putovanja od strane Putnika, u skladu sa Opštim uslovima putovanja, 4. potraživanja razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja i za slučaj; B) naknade štete obezbeđuje naknada štete, koja se prouzrokuje Putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza Organizatora putovanja, koje su određene Opštim uslovima i Programom putovanja: 1. za potraživanje uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju koje Organizator putovanja nije realizovao i 2. za potraživanje razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja. Period pokrića Garancije putovanja je od datuma njenog izdavanja pa do završetka turističkog putovanja, odnosno do povratka Putnika na ugovoreno odredište. Garancija po polisi broj 30000046340 od 01.12.2024.god.  Akcionarskog društva za osiguranje Milenijum osiguranje a.d.o., Garancija putovanja se aktivira bez odlaganja, odnosno u roku od 14 dana od dana nastanka osiguranog slučaja, Akcionarskog društva za osiguranje Milenijum osiguranje a.d.o., (Putnik svoja prava za naknadu štete ostvaruje na osnovu pravosnanžne i izvršne sudske  presude, odnosno, odluke Arbitražnog suda ili drugog vansudskog rešenja potrošačkog spora, u skladu sa ovim Opštim uslovima i Opštim uslovima YUTE.)

SREĆAN PUT ŽELI VAM VAŠ HALOTRAVEL

Organizator putovanja TA Halo Travel, licenca OTP br.217/2021. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja agencije Halo Travel, koje su putnici dužni da preuzmu prilikom rezervacije, i sa kojim su dužni da se upoznaju, što potvrđuju potpisom na ugovoru o putovanju. Program rađen na bazi minimum 30 prijavljenih putnika. Organizator zadržava pravo da u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika otkaže putovanje najkasanije 5 dana pre puta.

INFORMACIJE U VEZI AVIOPREVOZA:

* Avioprevoz je organizovan kompanijom Ryanair iz Niša za Maltu. U cenu je uračunata aviokarta sa prtljagom dimenzija: 20x30x40 cm

* Putnici mogu izvršiti doplatu za još jedan komad prtljaga po tarifnom cenovniku aviokompanije. U kabinskom, ručnom prtljagu, nije moguće nositi tečnost u bočicama većim od 100ml, metalne predmete poput noža, skalpela, britve, i slično,  a detaljne uslove možete dobiti od agencije organizatora ili na web sajtu aviokompanije www.ryanair.com.

 

OPŠTE NAPOMENE:

* Proverite 2 dana pre putovanja tačno vreme i mesto polaska!

* obavezno proverite važnost pasoša (važeći min.još 3 meseca)

* molimo putnike da se blagovremeno informišu u agenciji ili na sajtu M.I.P Srbije o uslovima ulaska i boravka na Malti

* dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti (npr.dužine trajanja obilazaka, termina polazaka…) i isključivo vodič – pratioc imaju ovlašćenje da odrede dužinu trajanja pauze ili obilaska.  Nepoštovanje obaveštenja o vremenu dobijenih od vodiča, klijent preuzima obavezu da o svom trošku se preveze na narednu lokaciju, lokalitet ili do/od hotela,  gde se nalazi grupa predvođena vodičem,

* za sve informacije date usmenim, telefonskim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja istaknut u prostorijama agencije.Organizator putovanja zadžava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti na koje nije mogao da utiče (npr.gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta i slično)

* potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja,

* obavezno proverite važnost pasoša (važeći min.još 3 meseca)

*putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su da se informišu kod nadležnog konzulata/ambasade o uslovima koji važe za ulazak

* agencija ne snosi odgovornost u slućaju da pogranične vlasti onemoguće putniku izlaz tj. napuštanje R.Srbije ili ulaz na teritoriju Malte ili zemlje u tranzitu, i u tom slučaju će ovakav slučaj tretirati kao otkaz aranžmana od strane putnika,

* program rađen na bazi minimum 30 prijavljenih putnika. Organizator zadržava pravo da u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika otkaže putovanje najkasanije 7 dana pre puta.

* preporučujemo da putnik izvrši uplatu putnog osiguranja, a poželjno i osiguranje prtljaga, kao i osiguranja u slučaju otkaza.

* u slučaju ne poštovanja dinamike plaćanja, agencija zadržava pravo da takav slučaj tumai kao otkaz od strane putnika.

OSIGURANJE I GARANCIJA PUTOVANJA:

U skladu sa odredbama Zakonu o turizmu, Organizator ima depozit u visini od 2.000  eura  i garanciju putovanja za kategoriju licence A u visini od 100.000 eura, kojom se za slučaj A) insolventnosti Organizatora putovanja obezbeđuju: 1. troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka Putnika sa putovanja u mesto polaska u zemlji i inostranstvu, 2. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju, koje Organizator putovanja nije realizovao, 3. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika u slučaju otkaza putovanja od strane Putnika, u skladu sa Opštim uslovima putovanja, 4. potraživanja razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja i za slučaj; B) naknade štete obezbeđuje naknada štete, koja se prouzrokuje Putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza Organizatora putovanja, koje su određene Opštim uslovima i Programom putovanja: 1. za potraživanje uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju koje Organizator putovanja nije realizovao i 2. za potraživanje razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja. Period pokrića Garancije putovanja je od datuma njenog izdavanja pa do završetka turističkog putovanja, odnosno do povratka Putnika na ugovoreno odredište. Garancija po polisi broj 30000046340 od 01.12.2024.god.  Akcionarskog društva za osiguranje Milenijum osiguranje a.d.o., Garancija putovanja se aktivira bez odlaganja, odnosno u roku od 14 dana od dana nastanka osiguranog slučaja, Akcionarskog društva za osiguranje Milenijum osiguranje a.d.o., (Putnik svoja prava za naknadu štete ostvaruje na osnovu pravosnanžne i izvršne sudske  presude, odnosno, odluke Arbitražnog suda ili drugog vansudskog rešenja potrošačkog spora, u skladu sa ovim Opštim uslovima i Opštim uslovima YUTE.)

 

SREĆAN PUT ŽELI VAM VAŠ HALOTRAVEL

Organizator putovanja TA Halo Travel, licenca OTP br.217/2021. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja agencije Halo Travel, koje su putnici dužni da preuzmu prilikom rezervacije, i sa kojim su dužni da se upoznaju, što potvrđuju potpisom na ugovoru o putovanju. Program rađen na bazi minimum 30 prijavljenih putnika. Organizator zadržava pravo da u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika otkaže putovanje najkasanije 7 dana pre puta.

Cena

po osobi od

REZERVIŠI
Call Now Button