Program putovanja

1. dan – BEOGRAD – HURGADA – Sastanak putnika na aerodromu “Nikola Tesla”, kod šaltera organizatora putovanja, tri sata pre poletanja aviona. Direktan čarter let za Hurgadu (oko 3 i po sata). Obrok u avionu. Po dolasku, goste dočekuje predstavnik agencije organizatora putovanja. Transfer autobusom do odabranog hotela. Noćenje.
2. do 7./10. dan HURGADA – Boravak u hotelu na bazi uplaćenih usluga. Drugog ili trećeg dana boravka – informativni sastanak sa predstavnikom agencije. Tokom boravka – fakultativni izleti.
8./11. dan HURGADA – BEOGRAD – Napuštanje hotela u navedeno vreme u odnosu na informaciju predstavnika i prema hotelskim pravilima. Slobodno vreme do polaska na aerodrom. Transfer do aerodroma. Direktan čarter let za Beograd kompanijom AIR SERBIA. Sletanje u Beograd je posle ponoći, dan nakon datuma povratka naznačenog u cenovniku.

Last minute cene

Cena aranžmana obuhvata:

-aerodromske takse odrasli i deca 2-12 god. u iznosu od 51,4 evra plaćaju se u agenciji uz aranžman (aerodrom Beograd 21,42 evra; aerodrom Hurgada 29 evra; DCV taksa 0,98 evra) – sve navedene takse podložne su promenama i uplaćuju se u poslovnicama agencije u dinarskoj protivvrednosti pre polaska na putovanje;
-prevoz avionom na relaciji Beograd – Hurgada – Beograd (čarter let);
-7 ili 10 ili 14 noćenja u hotelu na bazi odabranih usluga;
-transferi autobusom od aerodroma do hotela i od hotela do aerodroma;
-usluge predstavnika;

Cena aranžmana ne obuhvata:

-međunarodno zdravstveno putno osiguranje;
-fakultativni izleti, individualni troškovi putnika;
-egipatska viza i usluga viziranja na aerodromu Hurgada (25 dolara po pasošu) plaća se na aerodromu po sletanju u Hurgadu – Turističke vize su BESPLATNE za državljane Republike Srbije za boravak do 31.10.2020.

Način plaćanja

Prilikom prijavljivanja i zaključivanja ugovora o putovanju uplaćuje se akontacija u iznosu 40% od ukupne cene putovanja, a preostalih 60% plaća se najkasnije 15 dana pre polaska na putovanje.
Plaćanje može biti:
1) Avansno: a) gotovinom, b) čekovima, c) uplatom na račun Filip Travela ili d) platnim karticama (Visa, Master, American Express, Maestro i Dina).
2) Uplatom na rate bez kAamate – akontacija 40%, a ostatak:
a) čekovima do pet jednakih mesečnih rata (sa datumima 10. ili 20. u mesecu);
b) platnim karticama (Visa, Master, American Express Banca Intesa-e i Komercijalne banke) na maksimalno šest mesečnih rata;
c) putem administrativne zabrane sa firmama sa kojima Filip Travel ima potpisan ugovor.
3) Uplatom celokupnog iznosa platnim karticama (Visa, Master, American Express Banca Intesa-e i Komercijalne banke) na maksimalno šest mesečnih rata.

HILTON HURGHADA RESORT 5*

Lokacija:
Hilton Resort se nalazi na privatnoj peščanoj plaži, udaljen od aerodroma 6 km, u neposrednoj blizini pešačke zone Memša, od Sakale 7 km. Ležaljke i suncobrani na plaži su besplatni. Kompleks se sastoji od nekoliko zgrada uz plažu i vila koje su smeštene prekoputa ulice.

Hotelska ponuda:
recepcija, glavni restoran i nekoliko a la karte restorana sa širokom ponudom jela svetskih kuhinja, nekoliko barova uključujući jedan na plaži i pored bazena, bazen sa odvojenim delom za decu, animacija, bazen za decu, igralište, mini disko, dečiji meni u restoranu, diskoteka, fitnes centar, stoni tenis, teniski tereni, sportovi na vodi, škola ronjenja, prodavnice, servis za pranje rublja, menjačnica.

Sobe:
klima uređaj, SAT TV, telefon, mini frižider, WI-FI internet (uz doplatu), sef, kupatilo, fen, balkon ili terasa.Od 11.04.2020. standardne sobe će se nalaziti u vila zgradama, prekoputa ulice. Premium sobe se nalaze u prvoj liniji do mora. Premium sobe imaju maksimum jedan pomoćni ležaj/sofu, koji dele dvoje dece.

Ishrana:
all inclusive – „sve uključeno“- doručak, ručak, večera, lokalna alkoholna i bezalkoholna pića po hotelskim pravilima (samoposluživanje, izbor više jela).

SEA STAR BEAU RIVAGE 5*

Lokacija:
hotel Sea Star Beau Rivage se nalazi na peščanoj plaži na kojoj je izgrađen i pontonski most do koralnog grebena. Udaljen je 2 km od starog dela Hurgade – El Dahar, 9 km od centra Sakale i 10 km od aerodroma u Hurgadi. Ležaljke i suncobrani na plaži su besplatni.

Hotelska ponuda:
recepcija, glavni restoran, a la karte riblji, italijanski i gril restoran, nekoliko barova od kojih je jedan na plaži i jedan pored bazena, tri otvorena bazena sa odvojenim delom za decu, sefovi na recepciji, spa centar sa parnim kupatilom, saunom, đakuzijem i masažama, diskoteka, mini klub, animacija, bilijar, odbojka na pesku, razni sportovi na vodi, ronilački centar, tereni za mini golf, skvoš, boćanje, stoni tenis, menjačnica, servis za pranje rublja, prodavnica.

Sobe:
klima uređaj, SAT TV, telefon, mini frižider, sef, kupatilo, fen, balkon ili terasa

Ishrana:
all inclusive – „sve uključeno“- doručak, ručak, večera, lokalna alkoholna i bezalkoholna pića po hotelskim pravilima (samoposluživanje, izbor više jela).

JAZ AQUAMARINE RESORT 5*

Lokacija:
hotel Jaz AquaMarine nalazi se na privatnoj plaži, oko 30 km od centra Hurgade i oko 20 km od aerodroma.

Hotelska ponuda:
glavni restoran, četiri a la carte restorana u kojima se služe specijaliteti azijske, italijanske i bliskoistočne kuhinje, kao i morski specijaliteti, nekoliko barova, 18 bazena (od kojih su 4 dečija, a neki se greju tokom zime), dva aqua parka, mini klub, animacija, spa centar, wi-fi, servis sa pranje i sušenje rublja, rent-a-car, prodavnice, suvenirnice, animacija, apoteka, frizerski salon, menjačnica, teren za tenis, stoni tenis, teretana, vaterpolo, pikado, jedrenje, centar za ronjenje, odbojka na plaza, parking.

Sobe:
klima uređaj, telefon, mini bar, sef, kupatilo, fen, balkon ili terasa.

Ishrana:
all inclusive – “sve uključeno” – doručak, ručak, večera, užine, lokalna alkoholna i bezalkoholna pića po hotelskim pravilima (samoposluživanje, izbor više jela).

TROPITEL SAHL HASHEESH 5*

Lokacija:
hotel Bella Vista u centru starog turističkog centra Hurgade – Sakala, na sopstvenoj peščanoj plaži, oko 9 km od aerodroma.

Hotelska ponuda:
recepcija, bazen, restoran, picerija, lobi bar, bar na bazenu i plaži, igralište za decu, fitnes centar, sauna, teretana, centar za ronjenje, prodavnica, menjačnica, servis za pranje rublja.

Sobe:
klima uređaj, SAT TV, telefon, sef (uz doplatu), mini bar, većina soba ima balkon ili terasu.

Ishrana:
all inclusive – “sve uključeno” – doručak, ručak, večera, užine, lokalna alkoholna i bezalkoholna pića po hotelskim pravilima (samoposluživanje, izbor više jela).

WHITE BEACH ALBATROS 5*

Lokacija:
hotel White Beach Albatros je smešten na obali Crvenog mora u Hurgadi, na novom šetalištu u Memši. Od aerodroma je udaljen oko 5km, do starog centra Hurgade, Sakale se stiže za oko 10 minuta vožnje, a do Nove marine za 15 do 20 minuta. Poseduje privatnu peščanu plažu dugačku 150 m. Suncobrani, ležaljke i peškiri na plaži su besplatni za goste hotela. Na plaži je jedan mali deo sa koralnim grebenom, a veći deo je lepa kupališna zona.

Hotelski sadržaj:
restoran, bar, a la carte restoran, lobi bar, sport bar, Shisha corner, bar na plaži, 6 bazena – 2 za odrasle i 4 za decu, 16 tobogana za decu, dečije igralište, mini klub (4-12 godina), animacija u toku dana i uveče, sportske aktivnosti: vaterpolo, akva aerobik, aerobik, gimnastika, pikado, boćanje, teren za odbojku na pesku, stoni tenis, mini golf, teretana, sportovi na vodi i ronilački centar (uz doplatu), bilijar (uz doplatu), spa centar (uz doplatu)-masaža, đakuzi, sauna, parno kupatilo, tursko kupatilo, marokanski hamam, salon lepote; usluge pranja veša, prodavnice, medicinske usluge, besplatan Wi Fi internet kod recepcije.

Sobe:
klima uređaj, kupatilo, fen za kosu, SAT TV, telefon, mini bar, ketler za kafu/čaj, besplatan WI-FI internet, sef, balkon ili terasu.

Ishrana:
all inclusive – doručak, ručak, večera (samoposluživanje, izbor više jela).

STEIGENBERGER AL DAU BEACH 5*

Lokacija:
hotel Steigenberger Al Dau Beach smešten je na lepoj peščanoj plaži gde je voda najvećim delom plitka zbog izražene plime i oseke. Smešten je u novom delu pešačke zone – Memša, od centra Hurgade – Sakala je udaljen 6 km, od aerodroma 5 km.

Hotelska ponuda:
glavni restoran u kojem se služe specijaliteti italijanske, mediteranske i orijentalne kuhinje, dva a la carte restorana, sedam barova i nekoliko snek barova, jedan od najvećih bazena u Hurgadi (5000 m3) sa bazenom lazy river, vodopadima i imitacijama stena, kao i nekoliko bazena sa izdvojenim delom za decu, mini klub, sportovi na vodi, spa centar sa saunom, đakuzijem, turskim kupatilom i fitnesom, frizerski salon, internet (besplatan Wi-Fi), menjačnica, kao i veliki broj prodavnica, golf teren, teniski teren, teren za odbojku, košarku, fudbal i vaterpolo.

Sobe:
klima uređaj, SAT TV, telefon, internet (besplatan Wi-Fi), kupatilo, fen, mini bar, sef, balkon ili terasa.

Ishrana:
all inclusive – „sve uključeno“- doručak, ručak, večera, užine, lokalna alkoholna i bezalkoholna pića po hotelskim pravilima (samoposluživanje, izbor više jela).

STEIGENBERGER PURE LIFESTYLE 5*

Lokacija:
Steigenberger Pure Lifestyle je novi luksuzni hotel iz lanca Steigenberger, otvoren 2018. godine. Nalazi se u Memši, na sopstvenoj peščanoj plaži, na 6 km od aerodroma.

Hotelska ponuda:
recepcija, glavni restoran, a la carte restorani, nekoliko barova, spoljašnji bazeni, spa centar (u hotelu Steigenberger ALDAU), teretana, šiša kutak, bilijar, ronjenje, sportovi na vodi, WI-FI internet. Jednom nedeljno se na plaži organizuju žurke sa DJ izvođačima.

Sobe:
klima uređaj, SAT TV, Wi-Fi internet, sef, mini bar, aparat za čaj i kafu, kupatilo, fen, balkon ili terasa. Jaccuzi suite poseduje privatni đakuzi, dok Swim up suite ima direktan izlaz na bazen.

Ishrana:
all inclusive – “sve uključeno”- doručak, ručak, večera, užine, lokalna alkoholna i bezalkoholna pića po hotelskim pravilima (samoposluživanje, izbor više jela).

Napomena: hotel ne prima osobe mlađe od 18 godina.

Opšte i važne napomene

Važne napomene
Cenovnik je sastavni deo kataloga Hurgada – letovanje 2020. Svi važeći popusti su vec uključeni u cenovnik. Za ostvarivanje važećih popusta iz cenovnika dovoljna je uplata akontacije u iznosu od 40% ukupne cene aranžmana. Stranke su dužne same da se informišu o vremenu povratka sa destinacije kod predstavnika. Hotelska kategorizacija smeštaja odgovara službenoj lokalnoj kategorizaciji. Minimum putnika u porodičnim sobama je uvek dvoje odraslih i dvoje dece. U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na meni – klasičan način uslužvanja, izbor dva do tri jela. Minimalni broj putnika za realizaciju programa je 100 putnika. Za sve rezervacije koje su napravljene u periodu trajanja early booking-a (popust za rane rezervacije) važe posebni uslovi za promene i otkazivanje aranžmana. Svaka promena (ime, prezime, datum polaska, tip smeštaja, dodavanje putnika i slično) podrazumeva primenu novih cena iz trenutno važećeg cenovnika i naplatu troškova promene. Uslovi važe za sve hotele i apartmane. Državljanima Srbije viza za Egipat je potrebna. Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemljama kroz koje prolaze. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena u sudu ili opštini. U ukupnu cenu aranžmana je uračunata YQ taksa koja predstavlja nadoknadnu za gorivo, u iznosu definisanom ugovorom sa avio prevoznikom. Iznos YQ taksi je podložan promeni i zavisi od devijacije cene goriva na tržištu. U slučaju povećanja taksi, putnik je u obavezi da izvrši doplatu pre započetog putovanja.
Državljani Republike Srbije treba da imaju vizu za ulazak u Egipat koja se pribavlja u Ambasadi Egipta u Beogradu. Jednokratna (turistička) viza se može dobiti na graničnom prelazu ukoliko se boravak realizuje isključivo u turističke svrhe (pogranične vlasti zadržavaju pravo da traže dodatne dokaze). Ova viza važi 30 dana, a od dokumenata je potreban važeći pasoš. Pok važenja pasoša radi turistićkom putovanja mora biti 6 meseci od planiranog povratka, što važi i za regulisanje boravka. Zahtev za vizu se može podneti i putem sajta – visa2egypt.gov.eg (najmanje 7 dana pre planiranog putovanja).

U skladu sa trenutnom situacijom u vezi sa pandemijom virusa CORONA sve zemlje su usvojile protokole i pravila ponašanja u skladu sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Putnici se pozivaju na ličnu odgovornost uz molbu da se sve mere i pravila ponašanja poštuju u potpunosti kako bi se sačuvalo lično zdravlje, kao i zdravlje svih ostalih ljudi iz okruženja.
Obavezno je nošenje zaštitnih maski na aerodromu, tokom trajanja leta u avionu kao i u prevoznom sredstvu na transferu na destinaciji (autobus, minibus, taxi vozilo). Na pasoškoj kontroli putnici su obavezni da skinu masku radi potvrde identiteta. Na pojedinim aerodromima se vrši beskontaktno merenje temperature pre ulaska u avion.
Mere fizičke i socijalne distance će biti primenjene na svim destinacijama u svim segmentima tako da osobe koje ne pripadaju istoj grupi putnika (porodice, osobe koje putuju zajedno) zadrže rastojanje od najmanje 2 m. Moguće je da će biti sprovedeno nasumično testiranje putnika na destinaciji.
Sredstva dezinfekcije će biti dostupna na svim javnim punktovima objekata (aerodromi, hoteli i sl.).
Biće primenjeno često provetravanje zatvorenih prostorija, kao i upotreba klima uređaja sa redovnim uplivom svežeg vazduha.
Provetravanje vozila kao i dezinfekcija svih kontaktnih površina će se obavljati između korišćenja.
Na bazenima i plažama obavezna je dezinfekcija ležaljki i suncobrana posle svake upotrebe. Predviđeno je rastojanje između suncobrana od 4 m i rastojanje između ležaljki od 2 m. Hlorisanje bazena i drugih vodenih površina će biti u skladu sa dozama propisanim od stane Svetske zdravstvene organizacije. Preporučuje se nošenje sopstvenih peškira za plažu.
U hotelskim i apartmanskim objektima primenjivaće se sve mere i protokoli kako bi se klijentima omogućio bezbedan boravak. Obavezno je nošenje zaštitnih maski kompletnog osoblja. Svo osoblje je prošlo specijalnu obuku u cilju što manjeg kontakta sa gostima. Prijava u hotel biće sprovedena uz minimalni kontakt. U slučaju da se primete simptomi bolesti, biće primenjeni svi protokoli predviđeni za te situacije. Obavezna je dezinfekcija ključeva i kartica. U nekim objektima biće moguće beskontaktno elektronsko prijavljivanje i odjava na recepciji. U restoranima i barovima je obavezno rastojanje između stolova od 2 m. U objektima gde je predviđena ishrana po principu samoposluživanja biće postavljene zaštite barijere, a osoblje će servirati hranu, te niko drugi sem osoblja hotela neće biti u kontaktu sa hranom. Neki objekti će preći na izmenjeni režim posluživanja hrane. Obavezna je dezinfekcija smeštajnih jedinica pre dodeljivanja novim gostima. Mini klubovi za decu će raditi sa ogrančenim kapacitetima ili neće raditi uopšte. Održavanje higijene smeštajnih jedinica će biti rađeno po zahtevu gosta kako bi se smanjili kontakti sa osobljem.
Svi objekti zadržavaju pravo izmene servisa ili ukidanje pojedinih servisa koje pružaju, u cilju sprovođenja mera bezbednosti preporučenih od strane Svetske zdravstvene organizacije. Svi opisi objekata iz ponude Filip Travel-a su pravljeni u trenutku objavljivanja programa putovanja za leto 2020 i informativnog su karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se mere sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.

Zakon o zdravstvenom osiguranju, član 114, pokriva lečenje naših državljana koji imaju regulisanu zdravstvenu zaštitu u Srbiji (uredne zdravstvene knjižice), da se mogu lečiti za vreme privremenog boravka u inostranstvu o trošku svog srpskog zdravstvenog osiguranja. Da bi osigurana lica ostvarila pravo na korišćenje zdravstvene zaštite u inostranstvu:
*u zemljama sa kojima R. Srbija ima zaključene sporazume o specijalnom osiguranju potrebno je da pre polaska na put pribave dvojezični obrazac (osim Poljske i V. Britanije za koje je potreban samo dokaz o osiguranju i putna isprava;
*u zemljama sa kojima R. Srbija nema zaključen sporazum potrebno je da pre polaska na put pribavi Potvrdu o korišćenju zdravstvene zaštite u inostranstvu.
Potrebno je da svaki putnik pre polaska na putovanje proveri status države u koju putuje i da pribavi svu neophodnu dokumentaciju.

OPŠTE NAPOMENE
Organizator putovanja zadržava pravo da, u slučaju izmene cene prevoza, izmene deviznog kursa, nedovoljnog broja prijavljenih putnika, prebukiranosti hotela i slično, izmeni cenu putovanja za odgovarajući iznos, ponudi alternativni smeštaj u drugom objektu iste kategorije ili otkaže putovanje najkasnije pet dana pre polaska na putovanje. Obračun cene putovanja iskazan u štampanom cenovniku i na sajtu Organizatora putovanja-a izvršen je zaokruživanjem pretpostavljene cene prema pravilu do 0,50 EUR zaokruživanje se vrši na nižu vrednost, a preko 0,50 EUR zaokruživanje se vrši na višu vrednost, s tim što će u momentu zaključenja ugovora o putovanju tačna cena biti iskazana u evrima, na dve decimale. Organizator putovanja zadržava pravo da u prvim i poslednjim smenama kada se hotel tek otvara ili zatvara zbog nedovoljne popunjenosti pomeri datum započinjanja usluge ili ponudi alternativni hotel sa istim datumom. Organizator putovanja zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turističkog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobraćaju, štrajkovi i slično). Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, ali je preporučljivo da se o uslovima za ulazak u ove zemlje informišu putem sajta www.europa.rs. Organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemlje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa. Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu; Organizator putovanja ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja. Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomocnim ležajevima (fotelja, sofa na razvlačenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Deca do 2 godine ukoliko ne plaćaju smeštaj i sedište, nemaju svoje sedište u avionu, nemaju pravu na besplatan prevoz prtljaga niti na obrok tokom leta, ni ležaj u hotelu, kao ni ishranu. Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na recepciji, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja. Putnici imaju pravo na prevoz prtljaga do 23 kg težine. Po pravilu odlazak – dolazak, poletanje – sletanje aviona kod čarter letova je u kasnim večernjim ili ranim jutarnjim časovima. Organizator putovanja ima licencu OTP 17/2020 izdatu 28. januara 2020. godine od strane Min. turizma Republike Srbije. Organizator putovanja ima depozit u visini 10.000 -EUR i garanciju putovanja za kategoriju licence A40 u visini 400.000- EUR kojom se za slučaj insolventnosti organizatora putovanja obezbeđuju troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka putnika sa putovanja u mesto polaska u zemlji i inostranstvu, kao i sva nastala potraživanja putnika i za slučaj naknade štete obezbeđuje naknada štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja, koje su određene opštim uslovima i programom putovanja po Ugovoru o garanciji putovanja broj 0094/2020 od 20.01.2020. godine, zaključenog sa ugovaračem osiguranja Nacionalnom asocijacijom turističkih agencija PU “YUTA”, Beograd, ul. Kondina br. 14, koja se aktivira kod Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU “YUTA”, 011 3228 686, 011 3228 687, prijavom na adresu YUTA, Beograd, ul. Kondina br. 14 ili na mail: garancijaputovanja@yuta.rs, polisa broj 300068360 od 20.01.2020 godine Akcionarskog društva za osiguranje „DDOR Novi sad” . Opšti uslovi putovanja Organizatora su usklađeni sa Zakonom o turizmu Republike Srbije kao i opštim uslovima putovanja i standardima Udruženja turističkih agencija Srbije (YUTA); mole se svi putnici da ih pažljivo pročitaju pre polaska na putovanje. Organizator putovanja smatra da se putnik u celosti upoznao sa Opštim uslovima putovanja i programom putovanja potpisivanjem prijave (ugovora) za putovanje i uplatom akontacije.

Cena

po osobi od

Cenovnici u pripremi
REZERVIŠI
Call Now Button