- Autobusi su klimatizovani, radi održavanja prijatne temeperature tokom vožnje. Tokom izuzetno visokih letnjih temperatura, rashlađivanje može biti nedovoljno.
- Organizator putovanja ne može da predvidi brzinu prolaska autobusa preko administrativnog prelaza i granice, niti da utiče na granične i carinske službe u njihovom radu, brzini i efikasnosti prelaska granice.
- Predviđene su pauze na svakih 3- 4 sata, na mestima pogodnim za to: benzinske stanice, autobuska stajališta.
- Spajanje smena:ukoliko klijent koristi 2 ili više smena sa prevozom, odbitak je 30€ po osobi, ukupno, bez obzira na uzrast (odbitak se računa i deci)
Po dolasku na odredište, autobus će se parkirati na stajalištu koje je najbliže smeštajnom objektu, kako bi putnici lakše mogli da prenesu svoj prtljag. - Odbitak za sopstveni prevoz: 40€ (ukoliko putnici koriste uslugu po programu), 70€ po putniku ukoliko putnici ne koriste uslugu noćenja u Čanakalama.
- Doplata za 1/1 sobu: 60%
- Planirano vreme dolaska u Čanakale je u jutarnjim časovima, između 7-12h, i zavisi od gužve na granici i saobraćajnih uslova.
DOKUMENTA ZA PUTOVANJE:
Za ulazak na teritoriju Bugarske i Turske neophodan je pasoš koji važi još 6 meseci od datuma povratka sa putovanja
OPISI SMEŠTAJA:
MELIKE 2+* -Hotel se nalazi na samo 100m udaljenosti od najpoznatije plaže, Ladies beach, a od centra grada oko 2 km. Hotel je renoviran 2008. god. Svaka soba poseduje terasu, telefon, klimu (uključena u cenu),kupatilo. Od dodatnih sadržaja hotel ima restoran, bar, bazen sa ležaljkama.Hotel ima otvoreni bazen, uključujući i dečji bazen.Za zabavu, hotel nudi igraonicu sa stoni tenisom, a besplatan bežični internet možete koristiti u zajedničkim prostorijama.Klimatizovane sobe hotela Melike imaju satelitsku televiziju i mini-bar.Sve imaju sopstveno kupatilo, tuš i fen zakosu.Doručak na bazi švedskog stola i večera se služi na krovnoj terasi restorana.Možete se opustiti na terasi uz piće i kraj bazena, dok u živoj muzici i narodnim igrama možete uživati uveče u baru u lobiju.Radnici u hotelu govore srpski jezik.
HOTEL FLORA SUITE 3* – Hotel je udaljen oko 700 metara od prelepe Long Beach plaže. Hotel ima bazen sa odvojenim delom za decu, bar, restoran, parking, lift, teren za košarku, odbojku, tenis, mini golf, igralište za decu, bilijar, Wi Fi internet uz doplatu, prevoz do plaže. Sve sobe imaju kupatilo, klimu, TV, fen,a većina soba i balkon (sobu sa balkonom je moguće potražiti na licu mesta, tu odluku donosi samo hotel). Usluga u ovom hotelu je All inclusive – sve uključeno (doručak, ručak, večera – buffet servis – samo posluživanje).
HOTEL ROXX ROYAL 4* – bivši hotel Santur, sa novim menadžmentom osim promene imena donosi i promene u samom hotelu i poboljšanje usluga. Hotel se nalazi u centru grada, nadomak stanice minibuseva (dolmuša) koji voze na okolne plaže Kušadasija.Od gradske plaže hotel je udaljen oko 400m. Hotel je poslednji put renoviran 2020. godine. Sobe su klimatizovane i poseduju Wi Fi signal, telefon, flat televizor i terasu i naša je preporuka za letovanje u Turskoj.Trokrevetne sobe nemaju terasu.Hotel RoxxRoyal sadrži prostrani recepcijski hol, TV-salon, zatvoreni i otvoreni restoran, bar, otvoreni bazen sa ležaljkama i suncobranima – idealno za letovanje u Kušadasiju. Usluga u hotelu je na bazi polupansiona – doručak i večera po principu samoposluživanja (švedski sto).
HOTEL OZKA 3* – Hotel Ozka se nalazi na blagom uzvišenju iznad centruKušadasija.Usvomsastavusadržidvokrevetnei trokrevetnesobe sobesuopremljenesa: TWC, terasa, telefon, TV, WiFi, fen, klima. Sadržaj hotela: bazen sa delom za decu, restoran, bar, recepcija. MELIKE 2+* -Hotel se nalazi na samo 100m udaljenosti od najpoznatije plaže, Ladies beach, a od centra grada oko 2 km. Hotel je renoviran 2008. god. Svaka soba poseduje terasu, telefon, klimu (uključena u cenu),kupatilo. Od dodatnih sadržaja hotel ima restoran, bar, bazen sa ležaljkama.Hotel ima otvoreni bazen, uključujući i dečji bazen.Za zabavu, hotel nudi igraonicu sa stoni tenisom, a besplatan bežični internet možete koristiti u zajedničkim prostorijama.Klimatizovane sobe hotela Melike imaju satelitsku televiziju i mini-bar.Sve imaju sopstveno kupatilo, tuš i fen zakosu.Doručak na bazi švedskog stola i večera se služi na krovnoj terasi restorana.Možete se opustiti na terasi uz piće i kraj bazena, dok u živoj muzici i narodnim igrama možete uživati uveče u baru u lobiju.Radnici u hotelu govore srpski jezik.
VAŽNE NAPOMENE
* Obavezno proveriti u agenciji tačno mesto i vreme polaska dva dana ranije.
* Obavezno preuzeti Opšte uslove putovanja organizatora i sa istim se upoznati pre prijave za aranžman,
* pročitati i proučiti detaljan opis smeštaja (lokacija, udaljenost od plaže, centra, usluga, servis…) prilikom rezervacije
* Detaljan opis hotela dostupan na sajtu organizatora i u katalogu za leto 2024.
* Putnici ulaze u očišćene, spremljene sobe, ali su u obavezi da tokom boravka vode računa o higijeni istih,
* Putnici su dužni da se pridržavaju kućnog reda (kućni red možete dobiti blagovremeno u agenciji).
* agencija ne snosi odgovornost u slučaju da granične ili carinske vlasti ne dozvole izlazak (iz Srbije) klijentu, ili ulazak na teritoriju
Bugarske i Turske u tom slučaju se smatra da je putnik odustao od putovanja
OSIGURANJE I GARANCIJA PUTOVANJA:
U skladu sa odredbama Zakonu o turizmu, Organizator ima depozit u visini od 2.000 eura i garanciju putovanja za kategoriju licence A u visini od 100.000 eura, kojom se za slučaj A) insolventnosti Organizatora putovanja obezbeđuju: 1. troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka Putnika sa putovanja u mesto polaska u zemlji i inostranstvu, 2. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju, koje Organizator putovanja nije realizovao, 3. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika u slučaju otkaza putovanja od strane Putnika, u skladu sa Opštim uslovima putovanja, 4. potraživanja razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja i za slučaj; B) naknade štete obezbeđuje naknada štete, koja se prouzrokuje Putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza Organizatora putovanja, koje su određene Opštim uslovima i Programom putovanja: 1. za potraživanje uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju koje Organizator putovanja nije realizovao i 2. za potraživanje razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja. Period pokrića Garancije putovanja je od datuma njenog izdavanja pa do završetka turističkog putovanja, odnosno do povratka Putnika na ugovoreno odredište.Garancija po polisi broj 30000037949 od 01.12.2023.god. Akcionarskog društva za osiguranje Milenijum osiguranje a.d.o., Garancija putovanja se aktivira bez odlaganja, odnosno u roku od 14 dana od dana nastanka osiguranog slučaja, Akcionarskog društva za osiguranje Milenijum osiguranje a.d.o., (Putnik svoja prava za naknadu štete ostvaruje na osnovu pravosnanžne i izvršne sudske presude, odnosno, odluke Arbitražnog suda ili drugog vansudskog rešenja potrošačkog spora, u skladu sa ovim Opštim uslovima i Opštim uslovima YUTE.)
SREĆAN PUT ŽELI VAM VAŠ HALOTRAVEL
Organizator putovanja TA Halo Travel, licenca OTP br.217/2021. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja agencije Halo Travel, koje su putnici dužni da preuzmu prilikom rezervacije, i sa kojim su dužni da se upoznaju, što potvrđuju potpisom na ugovoru o putovanju. Program rađen na bazi minimum 30 prijavljenih putnika. Organizator zadržava pravo da u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika otkaže putovanje najkasanije 5 dana pre puta.